Tehdashuollettu iPhone

Tehdashuollettu iPhone - 12kk takuu & nopea 1-3 päivän toimitus

Tehdashuollettu iPhone? Mitä tarkoittaa tehdashuollettu, missä se iPhonen huoltanut tehdas sijaitsee ja mitä tehdashuolletulle iPhone puhelimelle on tehty, mitä osia tehdashuollettuun iPhoneen on oikein vaihdettu, mistä tehdashuolletut iPhonet tulevat, miksi kannattaa ostaa tehdashuollettu iPhone ja onko tehdashuollettu iPhone sama kuin uusi? Esimerkiksi näihin kysymyksiin pyrimme tässä blogipostauksessa vastaamaan. Meille on tullut paljon kysymyksiä ja tiedusteluita siitä, että mitä tehdashuolletut ja korjatut iPhonet oikein ovat ja päätimmekin nyt koota muutamia yleisimpiä kysymyksiä ja käydä niitä lyhyesti läpi.

1) Mitä siis tarkoitetaan tehdashuolletulla puhelimella?

Meillä Halpis.fi verkkokaupassa tehdashuollettu iPhone, tarkoittaa sitä, että tuote on käyty tarkasti läpi ja tarvittaessa korjattu/huollettu niin, että laite on alkuperäistä vastaavassa kunnossa toimintojensa puolesta. Jokainen tehdashuollettu/korjattu laite on tämän jälkeen laitettu omaan kuntoluokkaansa, joka koskee vain iPhonessa olevia kosmeettisia jälkiä.

2) Mitä tehdashuolletulle iPhone puhelimelle on oikein tehty?

Tehdashuollettu iPhone on avattu, tarkistettu, putsattu, huollettu ja siihen on vain tarvittaessa vaihdettu osia niin, että puhelin on toiminnoiltaan alkuperäistä vastaavassa kunnossa. Esimerkiksi jos käytetyssä iPhone 8 mallissa ilmenee ongelmia akun kestävyyden kanssa, niin akku on vaihdettu uuteen ja muilta osin osien vaihtoja ei ole tehty, mikäli kaikki muut ovat toimineet moitteettomasti. Käytämme huolloissa vaan laadukkaita ja alkuperäistä vastaavia/alkuperäisiä osia, eli kaikki ominaisuudet kuten True-Tone ja sormenjälkitunnistin toimivat normaalisti. Jotkin markkinoilla olevat myyjät käyttävät halvempia osia ja esimerkiksi tällöin Applen tietyissä malleissa näytössä oleva True-Tone ominaisuus (eli se säätää näytön väriä automaattisesti) ei toimi.

3) Mistä tehdashuolletut iPhonet meille tulevat?

Ostamme käytettyjä Apple iPhone puhelimia isoissa erittä yrityksiltä, joiden liiketoimintaan kuuluu käytettyjen laitteiden korjaaminen, huoltaminen ja myyminen. Käytämme hankita ketjussamme vain Apple ammattilaisia, jotka ovat huoltaneet ja korjanneet tuotteet ja tehneet niistä toiminnoiltaan uudenveroisia. Ostamme tuotteita myös suoraa yrityksiltä ja huollamme/korjaamme ne yhdessä yhteistyökumppaneidemme kanssa.

4) Miksi kannattaa ostaa tehdashuollettu iPhone?

Tehdashuollettu puhelin on toiminnoiltaan täysin uutta vastaavassa kunnossa, eli kaikki puhelimen ominaisuudet toimivat aivan kuten uudenkin vastaavan mallin. Tehdashuolletuista puhelimista on saatavilla erilaisia kuntoluokituksia ja sitä kautta myös erilaisia hintoja. Tehdashuollettu puhelin siis säästää rahaa, mutta et häviä ominaisuuksilta uuteen puhelimeen yhtään. Tehdashuolletulle Apple iPhone puhelimelle saat myös ilmaisen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeuden sekä tietysti kattavan 12kk takuun, joka on Applen omaa takuuta kattavampi. Koska verkkokaupassamme on useita kuntoluokituksia, niin takuunalaisia vikoja korjataan myös, vaikka puhelimessa olisi normaalia enemmän jälkiä. Apple on hyvin tarkka takuunalaisistahuolloista ja jos puhelimessa on jälkiä, on hyvin todennäköistä, ettet saa puhelinta huollettua takuuseen. Meillä tilanne on toinen, sillä huollamme tehdashuolletut iPhone puhelimet takuuseen, vaikka niissä olisikin normaalia enemmän jälkiä. Tehdashuollettu puhelin myös säästää luontoa, sillä Applen iPhone puhelimet on suunniteltu erittäin pitkäikäisiksi ja usein myös vanhempiin iPhone malleihin tulee uusimmat iOS päivitykset. Tuotamme maailmassa vuosittain jopa 50 miljoonaa tonnia elektroniikkajätettä ja valitsemalla käytetyn ja tehdashuolletun iPhone puhelimen, voit olla mukana tekemässä muutosta ihmisten kulutustottumuksiin.

5) Miten tehdashuollettu iPhone eroaa uudesta iPhone puhelimesta?

Toiminnoiltaan myymämme tehdashuolletut iPhone puhelimet eivät eroa uusista mitenkään. Vaikka tehdashuollettu iPhone olisikin kuntoluokassa ”kohtalainen” niin kuntoluokka koskee silti vain kosmeettisia jälkiä ja puhelin on toiminnoiltaan täysin uudenveroisessa kunnossa. Voit olla siis huoletta, sillä kaikki tehdashuolletut puhelimet on aina tarkistettu Apple ammattilaisen toimesta ja tarvittaessa niihin on vaihdettu kaikki mahdollisesti vialliset osat. Muita mahdollisesti hyviä nimiä tehdashuolletuille puhelimille voisivat olla vaikka kierrätyspuhelimet, huolletut puhelimet ja käytetyt puhelimet.

6) Missä tämä ”tehdas” sitten oikein sijaitsee, että missä ne tehdashuolletut iPhone oikein huolletaan?

Tehdashuollettu on käytettyjen ja huollettujen puhelimien markkinoilla melko vakiintunut käytäntö kuvaamaan puhelinta, jonka jokin taho on tarkistanut, korjannut tai huoltanut. Sana ”tehdas” ei ehkä ole ihan paras kuvaamaan sitä, että missä tämä huolto on tehty. Mutta olemme sitä mieltä, että tehdashuollettu on silti paras ja helposti ymmärrettävin sana näille puhelimille. Nämä tehtaat, joissa iPhone huolletaan ja tarkistetaan sijaitsevat yhteistyökumppaneidemme tiloissa ja puhelimia huoltavat ja korjaavat vain Apple ammattilaiset.

7) Tehdashuollettu iPhone parhaalla hinnalla, kattavilla toimitustavoilla ja maksutavoilla 

Ostamalla tehdashuolletun puhelimen meiltä, saat sille aina parhaan mahdollisen hinnan. Reagoimme nopeasti markkinahintoihin ja muutammekin tehdashuollettujen iPhone puhelimien hintoja viikoittain. Meillä ei ole suuria kivijalkaliikeitä tai myymälöitä, joten kustannuksemme ovat pieniä ja se näkyy sinulle suoraan tehdashuolletun iPhone puhelimen hinnassa

Laaja valikoima tehdashuollettuja puhelimia

Meiltä löydät kaikki suosituimmat tehdashuolletut puhelimet ja valikoimassamme onkin sellaisia malleja, kuten tehdashuollettu iPhone SE, tehdashuollettu iPhone 6, tehdashuollettu iPhone 6S, tehdashuollettu iPhone 7, tehdashuollettu iPhone 8, tehdashuollettu iPhone 7 Plus, tehdashuollettu iPhone 8 Plus, tehdashuollettu iPhone X, tehdashuollettu iPhone XRtehdashuollettu iPhone XS ja tehdashuollettu iPhone XS Max. Applen mallien lisäksi meiltä löytyy myös Suomen suurin valikoima tehdashuollettuja Samsung puhelimia, tehdashuollettuja OnePlus puhelimia, tehdashuollettuja Huawei puhelimiatehdashuollettuja Sony puhelimia, tehdashuollettuja iPad tabletti tietokoneita sekä tehdashuollettuja MacBook tietokoneita, aina parhaaseen hintaan.

Katso tästä kaikki tehdashuolletut iPhone puhelimet, tai klikkaa kuvaa ja siirry tekemään mahtavia löytöjä, aina parhaalla hinnalla! 

Katso tästä kaikki tehdashuolletut puhelimet!
Satoja erilaisia tehdashuollettuja iPhone puhelimia

Osta käytetty iPhone puhelin tästä! 


Posti
Pikkupaketti3,99€
Postipaketti7,99€
Kotiinkuljetus 17,95€
Matkahuolto
Bussipaketti7,99€
Pikapaketti19,95€
Kotijakelu19,95€
Maksutavat
Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Yleistä

Tilaukset tehdään kotisivuillamme olevan ostoskorin avulla. Myös sähköpostilla tilaaminen on mahdollista. Emme ota vastaan tilauksia puhelimitse. Alle 18-vuotiaan on pyydettäessä annettava huoltajansa yhteystiedot, jotta voimme varmistaa huoltajan suostumuksen kauppaan. Hyväksymällä toimitusehdot hyväksyt Halpis Group Oy:n tietosuojaselosteen.

Asiakkaan tarkastusvelvollisuus

Asiakas on velvollinen tarkastamaan lähetyksen vastaanotettuaan sen ja tutustumaan tuotteen käyttöohjeisiin ja -ehtoihin ennen käyttöönottoa. Mikäli tässä tarkastuksessa havaitaan tuotteessa jotakin vikaa, on asiakkaan välittömästi (viimeistään viikon kuluttua tuotteen vastaanottamisesta) otettava yhteyttä sähköpostiosoitteeseen asiakaspalvelu@halpis.fi. Jos vika on ilmennyt tässä tarkastuksessa ja viasta ilmoitetaan kuitenkin vasta myöhemmin, takuu ei välttämättä korvaa ongelmaa, koska siitä ei ilmoitettu ajoissa.

Takuuehdot

Tuotteillamme on aina vähintään 12kk kuukauden takuu, mutta takuuaika kannattaa aina tarkistaa tuotekuvauksesta. Muutamilla malleilla takuu on 24kk. Takuu alkaa aina ostohetkestä (Postin ja Matkahuollon kautta toimitettavat tuotteet). Jos viallinen tuote vaihdetaan vastaavanlaiseen tuotteeseen, takuu ei ala uudestaan, vaan korvattavan tuotteen takuu jatkuu loppuun asti.

Takuumme ei kuitenkaan korvaa normaalia kulumista ja käyttäjästä johtuvia vikoja kuten:

  • Vesivahinkoja tai asiakkaan virheistä aiheutuneita vikoja. Vaikka valmistaja ilmoittaisi sivuillaan tuotteen kestävän vettä, kaikki kosteusvauriot puhelimille/tabletille/tietokoneelle/muulle laitteelle on aina rajattu takuun ulkopuolelle.
  • Näytön fyysisiä hajoamisia
  • Ohjelmistovikoja
  • Jos laite on kytketty maadoittamattomaan pistorasiaan
  • Normaalia kulumista
  • Tuotteen vahingoittuminen Postissa lähettäjän huolimattomuuden vuoksi
  • Mikäli IMEI tai sarjanumero on poistettu/raaputettu lukukelvottomaksi
  • Muut välilliset ja taloudelliset vahingot
  • Rungon vääntyminen
  • Jos tuotetta on yritetty huoltaa/korjata asiakkaan itsensä tai kolmannen osapuolen toimesta
  • Omien tiedostojen häviäminen

Takuukorjauksessa voi mennä tarvittavasta korjauksesta riippuen parista päivästä muutamaan viikkoon. Takuu ei korvaa fyysisiä vahinkoja, joiden voidaan olettaa aiheutuneen käyttäjän toiminnasta. Jos tuotteessa ilmenee vikaa, on siitä ilmoitettava mahdollisimman nopeasti. Jos viallista tuotetta käytetään, eikä sen viasta ilmoiteta ajoissa, mahdolliset viasta johtuneet muut viat ja/tai ongelmat eivät tällöin kuulu takuuseen, koska ongelmasta ei ole informoitu ajoissa. Mikäli tuote lähetetään huoltoon ja ilmenee, ettei vika kuulu takuun piiriin, voidaan tarkastuksesta peritä 20 euron postikulut. Lähettämällä tuotteen takuuhuoltoon hyväksyt edellä mainitut takuuehdot.

Palautusoikeus

Tilaajalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa tai osa siitä neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli tilaukseen on luvattu veloituksetta mukaan tuotteita ja kyseisiä veloituksetta luvattuja tuotteita ei palauteta muun tilauksen perumisen yhteydessä, on myyjällä oikeus veloittaa näistä veloituksetta annetuista, palauttamattomista tuotteista sen hetkinen hinta, joka on sivuolla listattuna. Hinta otetaan huomioon asiakkaalle palautettavassa summassa.

Rajoitukset palautusoikeudessa

Sähköpostiin digitaalisesti toimitetuilla tuotteilla, kuten erilaisilla ohjelmistoilla ei niiden luonteensa vuoksi ole vaihto- tai palautusoikeutta, kun tuote on toimitettu. Varmista ennen ostamista, että kyseinen tuote sopii tarkoitukseesi. Voit tarvittaessa varmistaa sen asiakaspalvelustamme asiakaspalvelu@halpis.fi.

Puhelimista ja tableteista tulee olla poistettuna kaikki tilitiedot ja tunnukset. Tuotetta ei voida palauttaa, mikäli siinä on käyttäjätiedot, kuten Googlen Gmail tili tai Applen Apple ID tunnus. Tunnukset on poistettava ennen lähetystä takaisin. Lisätietoja tunnusten poistamisesta täältä.

Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi nappikuulokkeet. Jos tuotteessa on havaittavissa selkeä virhe, tulee tästä ilmoittaa asiakaspalveluun viipymättä, jolloin palautus on mahdollinen.

Tuotteelle ei myönnetä palautus- ja/tai peruutusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta valmistettu, tilattu tai muokattu hyödyke, kun työn suorittaminen on ehditty aloittaa tai juuri asiakasta varten hankittavan tuotteen ostotilaus on valmistunut.

Jos elektroniikkaa on käytetty eikä se ole enää samassa kunnossa kuin saapuessa asiakkaalle, on asiakas velvollinen korvaamaan vähintään 35% tuotteen hinnasta ilman alennuksia.

HUOM! Jos annat tilausta tehdessäsi yrityksen nimen ja Y-tunnuksen katsomme, että tilaaja on yritys ja tällöin kuluttajansuojalaki ei päde.

Lue ensin huolellisesti palautus- ja vaihtamisehdot. Tämän jälkeen täytä tämä lomake, jonka liität mukaan lähetykseen kuitin kanssa.

Ilmoitettava halusta perua kauppa

Asiakkaan on ilmoitettava halustaan palauttaa tai perua tilaus, parhaiten ilmoitus onnistuu lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@halpis.fi.

Emme vastaa asiakkaan laiminlyönneistä aiheutuneista mahdollisista laskujen muistutusmaksuista tai muista maksuista, joita aiheutuu, kun asiakas ei peruuta tilaustaan oikealla tavalla. Tilauksen peruminen on maksutonta kun käytätä palautustunnusta.

Tutustumisoikeus

Asiakkaalla on oikeus tutustua tuotteeseen samalla tavalla kuin myymälässä. Tuotteen normaali käyttäminen tarkoittaa kaupan peruutusoikeuden menettämistä. Etenkin laitteissa olevat naarmut, joita ei tule normaalista käytöstä, kun laitteeseen tutustutaan. Käyttöönotolla tarkoitetaan esimerkiksi sovellusten lataamista, urheilemista vaatteissa ja muuta, mitä ei myymälässäkään tehdä.

Jälkien ja kulumisen osalta poikkeuksen muodostavat käytetyt laitteet, joissa saattaa olla jo saapuessaan jälkiä ja kulumaa. Näissä laitteissa palautusoikeus on normaalisti voimassa. Puhelimet, tabletit ja tietokoneet on aina luokiteltu omaan luokkaansa ja jos palautuksessa laite merkittävästi eroaa luokastaan, kuten vaikka näyttö on rikki tai siinä on halkeama, jota ei alun perin ollut, tuotetta ei voi palauttaa.

Mikäli tuote ei ole jälleenmyyntikunnossa tai asiakas on laiminlyönyt huolenpito velvollisuutensa, voidaan asiakkaalta periä tuotteen arvonalentuminen aina tuotteen täyteen hintaan asti. Korvaus on aina vähintään 35% tuotteen hinnasta.

Tuotteen vaihtaminen peruminen tai lähettäminen huoltoon

Kun palautat tai vaihdat toimivan tuotteen, toimi seuraavasti:

1. Pakkaa tuote hyvin, mielellään alkuperäiseen laatikkoon. Jos sitä ei ole saatavilla, käytä jotain muuta vastaavaa laatikkoa tai pakkausta.

2. Kirjoita paketin päälle osoite: Halpis Group Oy, c/o Verkkologistiikka, Taalintehtaankatu 4 20750 Turku, Sopimustunnus 659 959, ASIAKASPALAUTUS.

3. Kirjoita lähettäjän tiedot paketin vasempaan yläkulmaan.

4. Vie paketti lähimpään Postiin.

Jos haluat lähetyksestä kuitin, tulee paketti viedä aina postin palvelupisteelle. Suurin yhteenlaskettu koko on (pituus + leveys + paksuus) 90 senttiä. Jos palautuksesi on yli 2kg painoinen se tulee lähettää pakettina. Lisätietoja löydät tarvittaessa Postin sivuilta.

Kun lähetät tuotteen huoltoon tai palautat viallisen tuotteen, toimi seuraavasti:

1. Pakkaa tuote hyvin, mielellään alkuperäiseen laatikkoon. Jos sitä ei ole saatavilla, käytä jotain muuta vastaavaa laatikkoa tai pakkausta.

2. Kirjoita paketin päälle osoite: Halpis Group Oy, Saksalanraitti 122, 48810 Kotka, Sopimustunnus 635 922, ASIAKASPALAUTUS

3. Kirjoita lähettäjän tiedot paketin vasempaan yläkulmaan.

4. Vie paketti lähimpään Postiin.

Tuotteen vaihtaminen ja lähetys huoltoon on maksutonta. Lähettäminen vain Postin kautta. Kirjeenä (alle 2kg) lähetettäessä pakettiin tulee kirjoittaa Postin sopimustunnus (tunnus vaihtelee riippuen, lähetätkö tuotteen palautettavaksi vai huoltoon, katso tarkemmin yltä) ja "ASIAKASPALAUTUS", jolloin lähetys on ilmainen. Alle 3cm paksuiset kirjeet voi jättää suoraan kirjelaatikkoon ja tätä suuremmat tulee viedä postin palvelupisteelle. Huomioithan, että Halpis.fi ei vastaa kuljetuksen aikana hävinneistä tuotteista. Muistathan siis ottaa mahdollisen koodin talteen (löytyy kuitista) sekä pakata tuotteen hyvin, ettei se kärsi matkan aikana vahinkoja.

Tietosuoja

Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimittamiseen tai siinä esiintyvien epäselvyyksien tutkimiseen. Annettuun sähköpostiosoitteeseen voidaan lähettää uutiskirje ja muita tarjouksia, mikäli asiakas on tähän tilauksen yhteydessä suostunut. Tiedot säilyvät Halpis Group Oy:n tietokannassa, eikä tietoja luovuteta kolmannelle osapuolelle.
Kaupassamme on käytössä SSL-suojaus, joka suojaa selaimen yhteyden kauppaamme. Tämä tekee ostoksien tekemisestä turvallisempaa.

Maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Paytrailin yhteystiedot:

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

Paytrailin maksupalvelun kautta voit maksaa verkkopankissa (Nordea, DanskeBank, S-Pankki, POP-Pankki, Säästöpankki, Oma SP, Ålandsbanken, Osuuspankki, Handelsbanken ja Aktia). Voit maksaa myös mobiilimaksutavoilla (MobilePay, Pivo ja Siirto) sekä kortilla (Visa, Visa Electron ja Mastercard)

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa myös laskulla ja osamaksulla. Laskutuspalvelun tarjoaa Klarna Bank AB, Headquarters: Stockholm, Sweden. All rights reserved. Klarna Bank AB (publ). Sveavägen 46, 111 34 Stockholm. Organization number: 556737-0431. Kaikki laskulla ja osamaksulla tehdyt tilaukset on aina maksettava suoraan Klarnalle. Ostamalla Klarna AB:n kautta, hyväksyt Klarnan maksuehdot.

Kaikille käyttäjille

Klarnan shoppailupalvelu

Klarnas Shoppingtjänst

Klarnan tietosuojaseloste

Klarnas dataskyddspolicy

Maksa myöhemmin

Maksa myöhemmin

Betala senare

Luotot

Klarnan yleiset luottosopimusehdot

Klarnas allmänna kreditavtalsvillkor

Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot

Standardiserad europeisk konsumentinformation

Maksa Klarnalla

One-time Card Shopping Service

Villkor för transaktioner med engångskort

Toimitusaika

Varastotuotteiden toimitusaika on 1-3 arkipäivää. Mikäli tuotetta ei ole varastossa, on sen toimitusaika ilmoitettu tuotteen kohdalla erikseen. Voit varmistaa toimitusajan myös asiakaspalvelustamme. Kaikki ennen kello 14.00 tehdyt varastossa olevien tuotteiden tilaukset lähetetään saman päivän aikana.

Halpis Group Oy ei ole vastuussa vaikutuspiiriemme ulkopuolelta tulevista viivästyksistä toimitusaikoihin. Jos lähetys viivästyy merkittävästi aiheutuneiden viivästysten johdosta, voit olla yhteydessä Itella Posti Oyj:hin tai Matkahuoltoon. Emme korvaa kyseisistä viivästyksistä aiheutuneita haittoja, vaan korvauksista vastaa Posti Oyj tai Matkahuolto.

Toimitustapa

Toimitamme tuotteet vain Postin tai Matkahuollon kautta. Emme tarjoa tuotteille noutomahdollisuutta. Tuotteet voit tilata Postin Postipakettina, haluamaasi noutopisteeseen tai Kotipakettina suoraan kotiin. Matkahuollon kautta voit tilata Bussipakettina tai Pikapakettina valitsemaasi Matkahuollon noutopisteeseen. Jos tuote tilataan pikapakettina, se käsitellään silti normaalisti, eikä sitä siirretä pakkauksessa muiden edelle. Pikapaketti käsiteellään Matkahuollon toimesta pikana. Digitaalisessa muodossa olevat tuotteet lähetetään suoraan sähköpostiin 48 tunnin kuluttua tilauksesta.

Digitaalisessa muodossa olevat tuotteet

Osa tuotteistamme saattaa olla digitaalisessa muodossa, kuten ohjelmistot ja pelit. Asiakkaalle ei tällöin toimiteta laiinkaan fyysistä tuotetta, vaan koodi tai koodin sisältävä kuva lähetetään asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Koodeja ei lähetetä erikseen pyydettyyn osoitteeseen. Sähköpostiosoitteen on oltava voimassa oleva, ja emme vastaa kadonneista sähköpostiviesteistä. Tuotteilla ei ole kuluttajansuojalain mukaista 14 päivän vaihto- ja palautusoikeutta. Tuotteet voidaan käyttää ainoastaan kerran, joten olethan varma tilausta tehdessäsi, että tietokoneesi täyttää kaikki tuotteen minimivaatimukset. Palautusoikeuden eväämisestä huolimatta takaamme kaikkien digitaalisten tuotteiden aitouden ja toimivuuden.

Muuta

Kaikki hinnat sisältävät verot ja muut maksut, mutta toimitus on aina erikseen. Pidätämme oikeuden korjata hintaa tilauksen jälkeen, mikäli hinnoittelussa on tapahtunut selkeä virhe ja hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen hintatasoon nähden. Riitatapaukset ratkaistaan Kotkan käräjäoikeudessa. Halpis Group Oy pidättää oikeudet toimitusehtojen muutoksiin.

Rekisteriseloste

Henkilötietolain (523/1999) 10§:n ja 24§:n mukainen rekisteriseloste. Rekisterin pitäjä on Halpis Group Oy, Saksalanraitti 122, 48810 Kotka. Rekisterin pitämisen perusteena on Halpis.fi verkkokaupan asiakkaaksi rekisteröitynyt tai Halpis.fi verkkokaupasta tavaraa ostanut henkilö. Käyttötarkoitus on tilausten arkistointi, käsittely sekä asiakassuhteen hoitaminen. Tieoja voidaan käyttää Halpis.fi verkkokaupan kehittämiseen. Rekisteritietoja ei luovuteta ulkopuolisille vaan ne ovat ainoastaan Halpis.fi verkkokaupan käytettävissä