Mikä iPhone lahjaksi? Lue joululahjaideat tästä!

Tämä joulu tulee olemaan monella tavalla hyvin poikkeuksellinen, mutta vielä on hyvin aikaa varmistaa, että pukinkontista löytyy kaikki tarpeellinen.

Koronatilanteen vuoksi älylaitteiden ja sitä mukaa myös netin käyttö on lisääntynyt ja yleistynyt merkittävästi ollessamme toisiimme yhteyksissä tietoliikennereittejä pitkin. Tällä tavoin suojelemme ja pidämme huolta paitsi itsestämme, myös toisista. Välittäminen on ehdottomasti tämän joulun sana ja pienillä arjen teoilla pystymme selviytymään yhdessä tästä haasteellisesta aikakaudesta joka vallitsee.

Antamalla lahjaksi tänä jouluna älypuhelimen, autat olemaan yhteyksissä ulkomaailmaan turvallisesti ilman altistumista. Aika menee vauhdilla surffatessa netissä ja somettaessa kuin myös lukuisten erilaisten sovellusten parissa kuten vaikkapa suoratoistosovellukset, jotka ovat pullollaan huippusuosittuja leffoja ja sarjoja. Lisäksi lukuisat eri viestintäsovellukset tarjoavat mielenkiintoisen ja vauhdikkaan tavan olla yhteyksissä läheisiin ja kavereihin sekä jakaa ajatuksia vaikkapa ryhmässä tehdyn videopuhelun avulla. Myös muut ja tärkeät sovellukset ovat ulottuvillasi kuten 112 Suomi -hätäpaikannussovellus sekä koronavilkku.

Kun etsit laitetta joka on toimintavarma, edistyksellinen ja tyylikäs, on vastauksemme Apple iPhone. Valitse itsellesi laite seuraavista loppuvuoden suosikeista:


iPhone 8

+ Tarkka 4.7 tuumainen kosketusnäyttö, 2GB keskusmuistia ja Applen tehokas A11 Bionic siru, jotka tekevät puhelimesta nopean ja tehokkaan. Applen uusin iOS käyttöjärjestelmä pyörii nopeasti ja puhelin toistaa kaikki tarvittavat sovellukset ja pelit täysin vaivatta. 3D kosketus.

+ Korkeatasoinen 12MP kamera, joka tallentaa videot 2K tarkkuudella, lisäksi edessä 7MP kasvokamera, sopii hyvin somettamiseen ja kuvailuun

Sopii sinulle joka haluat surffata ensiluokkaisesti ja hyödyntää viimeisimmän iOS -käyttöjärjestelmän ominaisuuksia jokapäiväisessä puhelinkäytössä ja somettamisessa. Tehokas uudemman ajan perus omppu!

Tutustu iPhone 8 valikoimaan tästä!


iPhone 8 Plus

+ Tarkka 5.5 tuumainen Retina -kosketusnäyttö, LED taustavalaisu, True-tone, 3D kosketus

        + Isompi näyttö, silti kevyt ja mukava käyttää (Painoa löytyy vaivaiset 202 grammaa ja paksuus on vain 7,5 milliä). Sopii erinomaisesti vaativalle somekäyttäjälle, joka tykkää katsella puhelimella myös leffoja sekä satunnaiseen pelailuun. 

        Sopii sinulle, joka tykkäät katsoa leffat, sarjat sekä videot isommalta näytöltä vaikkapa reissussa.

        iPhone 8 Plus mallit löydät täältä


        iPhone X

        + Lähes koko etupaneelin peittävä 5.8 tuumainen Super AMOLED näyttö huimalla 1125 x 2436 resoluutiolla

        + 3D kosketus, True-tone, 120Hz virkistystaajuus, Dolby Vision/HDR10 yhteensopiva

        + Takana kaksois kamera 12MP + 12MP, OIS ja PDAF, 2 x optinen zoomi, Quad LED salamat, HDR ja panoraama, 2K videoiden tallennus 60fps nopeudella. Edessä 7MP kamera, HDR ja Full HD videoiden tallennus

        + Pikalataus, jopa 50% akku vain 30 minuutissa!

        Sinulle, joka vaadit omenaltasi paitsi suorituskykyä, myös ruutukokoa sekä viimesimpiä ominaisuuksia!

        iPhone X mallit täältä!


        iPhone XS

        Apple A12 Bionic siru, tehokas ja nopea - tekee kaikesta vaivatonta ja nopeaa

          + 5.8 tuumainen Super AMOLED näyttö, toistaa 16 miljoonaa väriä, 1125 x 2436 resoluutio, oleopatinen pinnoite, Dolby-Vision, HDR10, 3D kosketus, True-tone, 120Hz kosketus

          + Takana kaksois kamera 12MP + 12MP, edessä 7MP kasvokamera joka sopii vaativallekkin kuvaajalle leikiten

              + Kompakti muotoilu, paino 177 grammaa

              Sinulle joka valitset lähtökohtaisesti aina sen viimesimmän ompun ja vaadit säännöllistä ehdotonta suorituskykyä sekä haluat surffata ja somettaa laadukkaasti ja viimesimpiä ominaisuuksia hyödyntäen.

              Valitse oma XS mallisi täältä!

                  1) Apple iPhone puhelin 12kk takuulla - turvallinen valinta

                  Kaikki Apple iPhone puhelimet on varustettu aina kattavalla 12kk takuulla, eli jos puhelimessa ilenee vikaa 12kk ostamisen jälkeen se aina korjataan tai vaihdetaan veloituksetta toiseen vastaavaan malliin. Takuuhuollot tehdään aina Suomessa, ammattitaidolla.

                  2) iPhonen toimitus 1-3 päivässä - lähimpään Postiin tai Matkahuollon toimipisteeseen

                  Toimitamme uuden iPhone puhelimesi lähimpään Postin tai Matkahuollon toimipisteeseen. Toimipisteen voit valita tarkemmin kassalla ja voit esimerkiksi tilata puhelimen vaikka töihin tai muualle haluamaasi noutopisteeseen.

                  3) Voit palauttaa iPhone puhelimen veloituksetta 14 vuorokauden kuluessa

                  Meillä on kaikilla iPhone puhelimille aina ilmainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautus. Jos et siis ole uuteen puhelimeesi 100% tyytyväinen, voit aina palauttaa sen meille takaisin, ilmaiseksi!

                  4) Voit maksaa iPhone puhelimen myös laskulla tai osamaksulla

                  Meiltä löydät myös kattavat maksutavat ja voit esimerkiksi maksaa uuden iPhone puhelimesi vaikka laskulla, jolloin saat 14 vuorokautta korotonta maksuaikaa ja voit maksaa puhelimen vasta sitten, kun olet todennut, että olet siihen 100% tyytyväinen.


                  Posti
                  Pikkupaketti3,99€
                  Postipaketti7,99€
                  Kotiinkuljetus 17,95€
                  Matkahuolto
                  Bussipaketti7,99€
                  Pikapaketti19,95€
                  Kotijakelu19,95€
                  Maksutavat
                  Ostoskorisi on tyhjä

                  Toimitusehdot

                  Yleistä

                  Tilaukset tehdään kotisivuillamme olevan ostoskorin avulla. Myös sähköpostilla tilaaminen on mahdollista. Emme ota vastaan tilauksia puhelimitse. Alle 18-vuotiaan on pyydettäessä annettava huoltajansa yhteystiedot, jotta voimme varmistaa huoltajan suostumuksen kauppaan. Hyväksymällä toimitusehdot hyväksyt Halpis Group Oy:n tietosuojaselosteen.

                  Asiakkaan tarkastusvelvollisuus

                  Asiakas on velvollinen tarkastamaan lähetyksen vastaanotettuaan sen ja tutustumaan tuotteen käyttöohjeisiin ja -ehtoihin ennen käyttöönottoa. Mikäli tässä tarkastuksessa havaitaan tuotteessa jotakin vikaa, on asiakkaan välittömästi (viimeistään viikon kuluttua tuotteen vastaanottamisesta) otettava yhteyttä sähköpostiosoitteeseen asiakaspalvelu@halpis.fi. Jos vika on ilmennyt tässä tarkastuksessa ja viasta ilmoitetaan kuitenkin vasta myöhemmin, takuu ei välttämättä korvaa ongelmaa, koska siitä ei ilmoitettu ajoissa.

                  Takuuehdot

                  Tuotteillamme on aina vähintään 12kk kuukauden takuu, mutta takuuaika kannattaa aina tarkistaa tuotekuvauksesta. Muutamilla malleilla takuu on 24kk. Takuu alkaa aina ostohetkestä (Postin ja Matkahuollon kautta toimitettavat tuotteet). Jos viallinen tuote vaihdetaan vastaavanlaiseen tuotteeseen, takuu ei ala uudestaan, vaan korvattavan tuotteen takuu jatkuu loppuun asti.

                  Takuumme ei kuitenkaan korvaa normaalia kulumista ja käyttäjästä johtuvia vikoja kuten:

                  • Vesivahinkoja tai asiakkaan virheistä aiheutuneita vikoja. Vaikka valmistaja ilmoittaisi sivuillaan tuotteen kestävän vettä, kaikki kosteusvauriot puhelimille/tabletille/tietokoneelle/muulle laitteelle on aina rajattu takuun ulkopuolelle.
                  • Näytön fyysisiä hajoamisia
                  • Ohjelmistovikoja
                  • Jos laite on kytketty maadoittamattomaan pistorasiaan
                  • Normaalia kulumista
                  • Tuotteen vahingoittuminen Postissa lähettäjän huolimattomuuden vuoksi
                  • Mikäli IMEI tai sarjanumero on poistettu/raaputettu lukukelvottomaksi
                  • Muut välilliset ja taloudelliset vahingot
                  • Rungon vääntyminen
                  • Jos tuotetta on yritetty huoltaa/korjata asiakkaan itsensä tai kolmannen osapuolen toimesta
                  • Omien tiedostojen häviäminen

                  Takuukorjauksessa voi mennä tarvittavasta korjauksesta riippuen parista päivästä muutamaan viikkoon. Takuu ei korvaa fyysisiä vahinkoja, joiden voidaan olettaa aiheutuneen käyttäjän toiminnasta. Jos tuotteessa ilmenee vikaa, on siitä ilmoitettava mahdollisimman nopeasti. Jos viallista tuotetta käytetään, eikä sen viasta ilmoiteta ajoissa, mahdolliset viasta johtuneet muut viat ja/tai ongelmat eivät tällöin kuulu takuuseen, koska ongelmasta ei ole informoitu ajoissa. Mikäli tuote lähetetään huoltoon ja ilmenee, ettei vika kuulu takuun piiriin, voidaan tarkastuksesta peritä 20 euron postikulut. Lähettämällä tuotteen takuuhuoltoon hyväksyt edellä mainitut takuuehdot.

                  Palautusoikeus

                  Tilaajalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa tai osa siitä neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli tilaukseen on luvattu veloituksetta mukaan tuotteita ja kyseisiä veloituksetta luvattuja tuotteita ei palauteta muun tilauksen perumisen yhteydessä, on myyjällä oikeus veloittaa näistä veloituksetta annetuista, palauttamattomista tuotteista sen hetkinen hinta, joka on sivuolla listattuna. Hinta otetaan huomioon asiakkaalle palautettavassa summassa. 

                  Rajoitukset palautusoikeudessa

                  Sähköpostiin digitaalisesti toimitetuilla tuotteilla, kuten erilaisilla ohjelmistoilla ei niiden luonteensa vuoksi ole vaihto- tai palautusoikeutta, kun tuote on toimitettu. Varmista ennen ostamista, että kyseinen tuote sopii tarkoitukseesi. Voit tarvittaessa varmistaa sen asiakaspalvelustamme asiakaspalvelu@halpis.fi.

                  Puhelimista ja tableteista tulee olla poistettuna kaikki tilitiedot ja tunnukset. Tuotetta ei voida palauttaa, mikäli siinä on käyttäjätiedot, kuten Googlen Gmail tili tai Applen Apple ID tunnus. Tunnukset on poistettava ennen lähetystä takaisin. Lisätietoja tunnusten poistamisesta täältä.

                  Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi nappikuulokkeet. Jos tuotteessa on havaittavissa selkeä virhe, se kuuluu takuuseen ja se vaihdetaan vastaavaan/korjataan.

                  Tuotteelle ei myönnetä palautus- ja/tai peruutusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta valmistettu, tilattu tai muokattu hyödyke, kun työn suorittaminen on ehditty aloittaa tai juuri asiakasta varten hankittavan tuotteen ostotilaus on valmistunut.

                  Mikäli olet tilannut uuden laitteen (joka on luokituksessa kunnolla "uusi") tulee laitteen olla käyttämätön ja mukana tulee olla kaikki myyntipakkauksessa olleet tarvikkeet. Käyttämätön tarkoittaa esimerkiksi sitä, että laitteessa olevat muovit, suojat yms. on oltava paikoillaan ja virheettömiä. Voit myös ajatella niin, että mikäli tilaisit tuotteen uudelleen luokituksella uusi ja saisit paketissa kyseisen (sinulla nyt olevan) tuotteen, onko se mielestäsi siinä kunnossa, kun voit olettaa uuden tuotteen olevan.

                  Jos elektroniikkaa on käytetty eikä se ole enää samassa kunnossa kuin saapuessa asiakkaalle, on asiakas velvollinen korvaamaan vähintään 35% tuotteen hinnasta ilman alennuksia.

                  Lue ensin huolellisesti palautus- ja vaihtamisehdot

                  Tilattaessa yrityksen nimiin (Y-tunnuksen omaava tilaaja)

                  Jos annat tilausta tehdessäsi yrityksen nimen ja Y-tunnuksen katsomme, että tilaaja on yritys ja tällöin kuluttajansuojalaki ei päde, jolloin laitteella ei ole 14 vuorokauden vaihto- tai palautusoikeutta. Tällöin sopimuksessa noudatetaan kauppalakia ja sopimus on sitova eikä sitä voi purkaa ilman painavaa syytä. Ennen kuin teet tilauksen Y-tunnukselle, varmista että tuote on varmasti oikea, sillä tilaamalla Y-tunnukselle hyväksyt nämä ehdot ja näin ollen tuotteella ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Joten ennen näiden ehtojen hyväksymistä varmista, että tuote on juuri se jonka tarvitset. 

                  Ilmoitettava halusta perua kauppa

                  Asiakkaan on ilmoitettava halustaan palauttaa tai perua tilaus, parhaiten ilmoitus onnistuu lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@halpis.fi.

                  Emme vastaa asiakkaan laiminlyönneistä aiheutuneista mahdollisista laskujen muistutusmaksuista tai muista maksuista, joita aiheutuu, kun asiakas ei peruuta tilaustaan oikealla tavalla. Tilauksen peruminen on maksutonta kun käytät palautustunnusta. Mikäli et käytä palautustunnusta ja maksat palautuksen itse, emme hyvitä postikuluja itse maksetusta palautuksesta. 

                  Mikäli meihin ei olla yhteydessä ja tilaus palautetaan väärään osoitteeseen, tässä tapauksessa pidätämme oikeuden oikeuden Postikulujen (10 euroa) perimiseen siitä, että tuote lähetetään myyjän toimesta oikeaan paikkaan.

                  Tutustumisoikeus

                  Asiakkaalla on oikeus tutustua tuotteeseen samalla tavalla kuin myymälässä. Tuotteen normaali käyttäminen tarkoittaa kaupan peruutusoikeuden menettämistä. Etenkin laitteissa olevat naarmut, joita ei tule normaalista käytöstä, kun laitteeseen tutustutaan. Käyttöönotolla tarkoitetaan esimerkiksi sovellusten lataamista, urheilemista vaatteissa ja muuta, mitä ei myymälässäkään tehdä.

                  Jälkien ja kulumisen osalta poikkeuksen muodostavat käytetyt laitteet, joissa saattaa olla jo saapuessaan jälkiä ja kulumaa. Näissä laitteissa palautusoikeus on normaalisti voimassa. Puhelimet, tabletit ja tietokoneet on aina luokiteltu omaan luokkaansa ja jos palautuksessa laite merkittävästi eroaa luokastaan, kuten vaikka näyttö on rikki tai siinä on halkeama, jota ei alun perin ollut, tuotetta ei voi palauttaa.

                  Mikäli tuote ei ole jälleenmyyntikunnossa tai asiakas on laiminlyönyt huolenpito velvollisuutensa, voidaan asiakkaalta periä tuotteen arvonalentuminen aina tuotteen täyteen hintaan asti. Korvaus on aina vähintään 35% tuotteen hinnasta.

                  Tuotteen vaihtaminen peruminen tai lähettäminen huoltoon

                  Kun palautat tai vaihdat toimivan tuotteen, toimi seuraavasti:

                  1. Pakkaa tuote hyvin, mielellään alkuperäiseen laatikkoon. Jos sitä ei ole saatavilla, käytä jotain muuta vastaavaa laatikkoa tai pakkausta.

                  2. Kirjoita paketin päälle osoite: Halpis Group Oy, c/o Verkkologistiikka, Taalintehtaankatu 4 20750 Turku, Sopimustunnus 659 959, ASIAKASPALAUTUS.

                  3. Kirjoita lähettäjän tiedot paketin vasempaan yläkulmaan.

                  4. Vie paketti lähimpään Postiin.

                  Jos haluat lähetyksestä kuitin, tulee paketti viedä aina postin palvelupisteelle. Suurin yhteenlaskettu koko on (pituus + leveys + paksuus) 90 senttiä. Jos palautuksesi on yli 2kg painoinen se tulee lähettää pakettina. Lisätietoja löydät tarvittaessa Postin sivuilta.

                  Kun lähetät tuotteen huoltoon tai palautat viallisen tuotteen, toimi seuraavasti:

                  1. Pakkaa tuote hyvin, mielellään alkuperäiseen laatikkoon. Jos sitä ei ole saatavilla, käytä jotain muuta vastaavaa laatikkoa tai pakkausta.

                  2. Kirjoita paketin päälle osoite: Halpis Group Oy, Saksalanraitti 122, 48810 Kotka, Sopimustunnus 635 922, ASIAKASPALAUTUS

                  3. Kirjoita lähettäjän tiedot paketin vasempaan yläkulmaan.

                  4. Vie paketti lähimpään Postiin.

                  Tuotteen vaihtaminen ja lähetys huoltoon on maksutonta. Lähettäminen vain Postin kautta. Kirjeenä (alle 2kg) lähetettäessä pakettiin tulee kirjoittaa Postin sopimustunnus (tunnus vaihtelee riippuen, lähetätkö tuotteen palautettavaksi vai huoltoon, katso tarkemmin yltä) ja "ASIAKASPALAUTUS", jolloin lähetys on ilmainen. Alle 3cm paksuiset kirjeet voi jättää suoraan kirjelaatikkoon ja tätä suuremmat tulee viedä postin palvelupisteelle. Huomioithan, että Halpis.fi ei vastaa kuljetuksen aikana hävinneistä tuotteista. Muistathan siis ottaa mahdollisen koodin talteen (löytyy kuitista) sekä pakata tuotteen hyvin, ettei se kärsi matkan aikana vahinkoja.

                  Lähetys huoltoon - takuuseen kuulumaton vika

                  Jos lähetät laitteen huoltoon ilman, että kyseinen vika kuuluu laitteen takuuseen, voimme periä tilauksen postikulut (20 euroa) tuotteen takaisin lähettämisen yhteydessä. Postikulut on maksettava ennen, kuin tilaus lähetetään takaisin. Takuuseen kuulumattomia vahinkoja ovat esimerkiksi fyysiset vauriot, ohjelmiston ongelmat sekä ongelmat 3. osapuolisen sovelluksien kanssa.

                  Tietosuoja

                  Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimittamiseen tai siinä esiintyvien epäselvyyksien tutkimiseen. Annettuun sähköpostiosoitteeseen voidaan lähettää uutiskirje ja muita tarjouksia, mikäli asiakas on tähän tilauksen yhteydessä suostunut. Tiedot säilyvät Halpis Group Oy:n tietokannassa, eikä tietoja luovuteta kolmannelle osapuolelle.
                  Kaupassamme on käytössä SSL-suojaus, joka suojaa selaimen yhteyden kauppaamme. Tämä tekee ostoksien tekemisestä turvallisempaa.

                  Maksutavat

                  Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Paytrailin yhteystiedot:

                  Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
                  Innova 2
                  Lutakonaukio 7
                  40100 Jyväskylä

                  Paytrailin maksupalvelun kautta voit maksaa verkkopankissa (Nordea, DanskeBank, S-Pankki, POP-Pankki, Säästöpankki, Oma SP, Ålandsbanken, Osuuspankki, Handelsbanken ja Aktia). Voit maksaa myös mobiilimaksutavoilla (MobilePay, Pivo ja Siirto) sekä kortilla (Visa, Visa Electron ja Mastercard)

                  Tarjoamme mahdollisuuden maksaa myös laskulla ja osamaksulla. Laskutuspalvelun tarjoaa Klarna Bank AB, Headquarters: Stockholm, Sweden. All rights reserved. Klarna Bank AB (publ). Sveavägen 46, 111 34 Stockholm. Organization number: 556737-0431. Kaikki laskulla ja osamaksulla tehdyt tilaukset on aina maksettava suoraan Klarnalle. Ostamalla Klarna AB:n kautta, hyväksyt Klarnan maksuehdot.

                  Kaikille käyttäjille

                  Klarnan shoppailupalvelu

                  Klarnas Shoppingtjänst

                  Klarnan tietosuojaseloste

                  Klarnas dataskyddspolicy

                  Maksa myöhemmin

                  Maksa myöhemmin

                  Betala senare

                  Luotot

                  Klarnan yleiset luottosopimusehdot

                  Klarnas allmänna kreditavtalsvillkor

                  Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot

                  Standardiserad europeisk konsumentinformation

                  Maksa Klarnalla

                  One-time Card Shopping Service

                  Villkor för transaktioner med engångskort

                  Toimitusaika

                  Varastotuotteiden toimitusaika on 1-3 arkipäivää. Mikäli tuotetta ei ole varastossa, on sen toimitusaika ilmoitettu tuotteen kohdalla erikseen. Voit varmistaa toimitusajan myös asiakaspalvelustamme. Kaikki ennen kello 14.00 tehdyt varastossa olevien tuotteiden tilaukset lähetetään saman päivän aikana.

                  Halpis Group Oy ei ole vastuussa vaikutuspiiriemme ulkopuolelta tulevista viivästyksistä toimitusaikoihin. Jos lähetys viivästyy merkittävästi aiheutuneiden viivästysten johdosta, voit olla yhteydessä Itella Posti Oyj:hin tai Matkahuoltoon. Emme korvaa kyseisistä viivästyksistä aiheutuneita haittoja, vaan korvauksista vastaa Posti Oyj tai Matkahuolto.

                  Toimitustapa

                  Toimitamme tuotteet vain Postin tai Matkahuollon kautta. Emme tarjoa tuotteille noutomahdollisuutta. Tuotteet voit tilata Postin Postipakettina, haluamaasi noutopisteeseen tai Kotipakettina suoraan kotiin. Matkahuollon kautta voit tilata Bussipakettina tai Pikapakettina valitsemaasi Matkahuollon noutopisteeseen. Jos tuote tilataan pikapakettina, se käsitellään silti normaalisti, eikä sitä siirretä pakkauksessa muiden edelle. Pikapaketti käsiteellään Matkahuollon toimesta pikana. Digitaalisessa muodossa olevat tuotteet lähetetään suoraan sähköpostiin 48 tunnin kuluttua tilauksesta.

                  Digitaalisessa muodossa olevat tuotteet

                  Osa tuotteistamme saattaa olla digitaalisessa muodossa, kuten ohjelmistot ja pelit. Asiakkaalle ei tällöin toimiteta laiinkaan fyysistä tuotetta, vaan koodi tai koodin sisältävä kuva lähetetään asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Koodeja ei lähetetä erikseen pyydettyyn osoitteeseen. Sähköpostiosoitteen on oltava voimassa oleva, ja emme vastaa kadonneista sähköpostiviesteistä. Tuotteilla ei ole kuluttajansuojalain mukaista 14 päivän vaihto- ja palautusoikeutta. Tuotteet voidaan käyttää ainoastaan kerran, joten olethan varma tilausta tehdessäsi, että tietokoneesi täyttää kaikki tuotteen minimivaatimukset. Palautusoikeuden eväämisestä huolimatta takaamme kaikkien digitaalisten tuotteiden aitouden ja toimivuuden.

                  Lahjakortit

                  Lahjakortti on voimassa 12 kuukautta siitä hetkestä, kun se on toimitettu. Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi, eikä lahjakortista makseta rahaa takaisin. Lahjakortilla ei voi ostaa toista lahjakorttia, eikä lahjakortin voimassaoloaikaa voi pidentää. Kadonnutta lahjakorttia ei korvata, joten pidä sähköposti ja lahjakortti tallessa.

                  Muuta

                  Kaikki hinnat sisältävät verot ja muut maksut, mutta toimitus on aina erikseen. Pidätämme oikeuden korjata hintaa tilauksen jälkeen, mikäli hinnoittelussa on tapahtunut selkeä virhe ja hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen hintatasoon nähden. Riitatapaukset ratkaistaan Kotkan käräjäoikeudessa. Halpis Group Oy pidättää oikeudet toimitusehtojen muutoksiin.

                  Rekisteriseloste

                  Henkilötietolain (523/1999) 10§:n ja 24§:n mukainen rekisteriseloste. Rekisterin pitäjä on Halpis Group Oy, Saksalanraitti 122, 48810 Kotka. Rekisterin pitämisen perusteena on Halpis.fi verkkokaupan asiakkaaksi rekisteröitynyt tai Halpis.fi verkkokaupasta tavaraa ostanut henkilö. Käyttötarkoitus on tilausten arkistointi, käsittely sekä asiakassuhteen hoitaminen. Tieoja voidaan käyttää Halpis.fi verkkokaupan kehittämiseen. Rekisteritietoja ei luovuteta ulkopuolisille vaan ne ovat ainoastaan Halpis.fi verkkokaupan käytettävissä