Kaikki tilaukset lähetetään Turusta - ilmainen 14-vrk palautusoikeus!

TILAA ENNEN KELLO 14.00 - LÄHETYS SAMANA PÄIVÄNÄ!

Takuu, vaihtaminen & palautus

Me Halpiksella haluamme tehdä tuotteiden ostamisesta sinulle mahdollisimman helppoa ja riskitöntä. Kaikilla myymillämme tuotteilla on 12kk takuu ja 14 vuorokauden ilmainen palautusoikeus.

Olemme lajitelleet tuotteet eri kuntoluokkiin käytön jälkien perusteella, mutta ymmärrämme, että aina tuotteen ulkonäkö ei miellytä silmää. Siksi tarjoamme sinulle helpon ja ilmaisen 14-vuorokauden vaihto- ja palautusoikeuden olipa syy mikä tahansa! Tilauksen peruminen on helppoa ja rahat palautuvat aina muutamien päivien sisällä. Maksettu summa palautuu aina alkuperäiselle maksutavalle, eikä palautukseen tarvita erillistä tilinumeroa! 

Tästä saat ohjeet miten toimia, olitpa sitten lähettämässä tuotetta meille takuuhuoltoon, huoltoon, vaihtoon tai palautukseen! Valitse haluamasi kohta ja lue huolellisesti ohjeet ennen palauttamista ja ota huomioon, että mahdollinen Apple ID tai Googlen Gmail tunnus on poistettava, ennen lähetystä! 

Tarkempia tietoja takuusta ja palauttamisesta löydät toimitusehdoista sekä klikkaamalla alla olevia linkkejä, joihin olemme koonneet kaikki tarvittavat tiedot! Luethan kaikissa tapauksissa kohdan Tuotteen palauttaminen & vaihtaminen - yleiset ohjeet.

Miten lähetän tuotteen huoltoon, vaihtoon tai palautukseen? 

Tuotteen palauttaminen & vaihtaminen - yleiset ohjeet

Tilaajalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa tai osa siitä neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Joillakin tuotteilla ei ole niiden luonteen vuoksi palautusoikeutta, katso tarkemmin rajoitukset palautusoikeudessa. Lue ensin huolellisesti palautus- ja vaihtamisehdot. Tilauksen perumisesta on aina ilmoitettava, eli ilmoitathan siitä meille sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@halpis.fi.

Ilmoitettava halusta perua kauppa

Asiakkaan on ilmoitettava halustaan palauttaa tai perua tilaus. Mikäli asiakas jättää tuotteen noutamatta postista, on hänellä 14 päivää aikaa, laskettuna siitä, kun paketti on palautunut meille, ilmoittaa halustaan perua kauppa. Mikäli asiakas jättää ilmoittamatta palauttamisesta tai peruutuksesta ja 14 päivää on kulunut siitä, kun paketti on palautunut meille, kauppaa ei enää peruta. Saadakseen tuotteen takaisin itselleen, on asiakkaan maksettava postikulut. Myös tällöin asiakkaan maksettavaksi tulevat palautumisesta aiheutuneet postikulut (10 euroa). Emme vastaa asiakkaan laiminlyönneistä aiheutuneista mahdollisista laskujen muistutusmaksuista tai muista maksuista, joita aiheutuvat, kun asiakas ei peruuta tilaustaan oikealla tavalla.

Tilauksen peruutuksessa maksettu summa palautetaan aina alkuperäiselle maksutavalle, tai hyvitetään laskulle. Erillistä tilinumeroa ei tarvita. 

HUOM! Muistathan poistaa puhelimeen/tablettiin/tietokoneeseen mahdollisesti asettamasi tunnukset (Apple ID, Gmail, Windows) sekä salasanat. Pelkkä nollaus EI poista tunnuksia, vaan ne täytyy erikseen poistaa puhelimen asetuksista. Applen laitteet (asetukset - ID - kirjaudu ulos) ja Googlen laitteet (asetukset - tilit - Gmail- poista/kirjaudu ulos). Mikäli et saa tunnuksia poistettua, kysythän apua asiakaspalvelustamme, ennen lähetystäMikäli lähetät tuotteen jossa on tunnukset, pääsykoodi tai jokin salasana paikoillaan, perimme oikeuden veloittaa nollauksesta aiheutuvat kohtuulliset (10 euroa) kustannukset. Mikäli tuote joudutaan lähettämään sinulle takaisin, perimme 20 euroa postikuluista. Lähettämällä puhelimen vahvistat lukeneesi ja ymmärtäneesi nämä ohjeet ja poistaneesi mahdolliset tunnukset ja lukitukset. 

Mikäli et pääse laitteen asetuksiin (näyttö ei toimi tai laite ei käynnisty) pääset poistamaan tunnukset myös verkossa. Ohjeet Android laitteesta tässä ja ohjeet Applen laitteisiin tässä

Tutustumisoikeus

Asiakkaalla on oikeus tutustua tuotteeseen samalla tavalla kuin myymälässä. Tuotteen käyttöönotto ja käyttäminen tarkoittaa kaupan peruutusoikeuden menettämistä. Etenkin naarmut laitteissa, joita ei tule normaalista käytöstä, kun laitteeseen tutustutaan. Käyttöönotolla tarkoitetaan esimerkiksi sovellusten lataamista, omien henkilökohtaisten tunnusten kuten Gmail ja Apple ID asettamista, urheilemista vaatteissa ja muuta, mitä ei myymälässäkään tehdä.

• Akun voi asettaa paikalleen ja navigoida valikossa

• Lisävarusteiden kuten muistikortin ja kuulokkeiden pitää olla käyttämättömiä

• SIM-korttia ei saa asettaa laitteeseen

• Laitteeseen ei saa asentaa soittoääniä eikä tallentaa numeroita tai kuvia

• Laitteeseen ei saa olla tallennettuna ylimääräisiä tiedostoja

• Laitteessa ei saa olla naarmuja (pois lukien käytetyt laitteet)

Mikäli olet tilannut uuden laitteen (joka on luokituksessa kunnolla "uusi") tulee laitteen olla käyttämätön ja mukana tulee olla kaikki myyntipakkauksessa olleet tarvikkeet. Käyttämätön tarkoittaa esimerkiksi sitä, että laitteessa olevat muovit, suojat yms. on oltava paikoillaan ja virheettömiä. Voit myös ajatella niin, että mikäli tilaisit tuotteen uudelleen luokituksella uusi ja saisit paketissa kyseisen (sinulla nyt olevan) tuotteen, onko se mielestäsi siinä kunnossa, kun voit olettaa uuden tuotteen olevan.

Mikäli tuote ei ole jälleenmyyntikunnossa tai asiakas on laiminlyönyt huolenpito velvollisuutensa, voidaan asiakkaalta periä tuotteen arvonalentuminen aina tuotteen täyteen hintaan asti. Korvaus on aina vähintään 35% tuotteen hinnasta.

Miten lähetän tuotteen, kun haluan palauttaa? 

1. Pakkaa tuote hyvin, mielellään alkuperäiseen laatikkoon. Jos sitä ei ole saatavilla, käytä jotain muuta vastaavaa laatikkoa tai pakkausta.

2. Kirjoita paketin päälle osoite:

Halpis Group Oy
c/o Verkkologistiikka
Taalintehtaankatu 4 20750 Turku
Sopimustunnus 659 959, ASIAKASPALAUTUS

3. Kirjoita lähettäjän tiedot paketin vasempaan yläkulmaan.

4. Vie paketti lähimpään Postiin ja muista pyytää kuitti, jossa on JJFI-alkuinen seurantatunnus! Huom! Lähetä paketti asiakaspalautus pakettina, niin saat JJFI koodin. Kirjeissä ei ole seurantaa. 

Jos haluat lähetyksestä kuitin, tulee paketti viedä aina postin palvelupisteelle. Suurin yhteenlaskettu koko on (pituus + leveys + paksuus) 90 senttiä. Jos palautuksesi on yli 2kg painoinen se tulee lähettää pakettina. Lisätietoja löydät tarvittaessa Postin sivuilta.

HUOM! Muistathan poistaa puhelimeen/tablettiin/tietokoneeseen mahdollisesti asettamasi tunnukset (Apple ID, Gmail, Windows) sekä salasanat. Pelkkä nollaus EI poista tunnuksia, vaan ne täytyy erikseen poistaa puhelimen asetuksista. Applen laitteet (asetukset - ID - kirjaudu ulos) ja Googlen laitteet (asetukset - tilit - Gmail- poista/kirjaudu ulos) Mikäli et saa tunnuksia poistettua, kysythän apua asiakaspalvelustamme, ennen lähetystä. Mikäli lähetät tuotteen jossa on tunnukset, pääsykoodi tai jokin salasana paikoillaan, perimme oikeuden veloittaa nollauksesta aiheutuvat kohtuulliset (10 euroa) kustannukset. Mikäli tuote joudutaan lähettämään sinulle takaisin, perimme 20 euroa postikuluista.  Lähettämällä puhelimen vahvistat lukeneesi ja ymmärtäneesi nämä ohjeet ja poistaneesi mahdolliset tunnukset ja lukitukset.

Mikäli et pääse puhelimen asetuksiin, voit poistaa ne myös kirjautumalla iCloudiin, ohjeet tässä: https://www.halpis.fi/news/79/... tai Googlen Gmailiin ja ohjeet tässä: https://www.halpis.fi/news/107...

Maksettu summa palautuu aina alkuperäiselle maksutavalle, eikä palautukseen tarvita erillistä tilinumeroa!

Miten lähetän tuotteen takuuhuoltoon?

1. Pakkaa tuote hyvin, mielellään alkuperäiseen laatikkoon. Jos sitä ei ole saatavilla, käytä jotain muuta vastaavaa laatikkoa tai pakkausta. Huom! Otathan talteen mahdolliset suojakuoret, johdot yms. huoltoon tarvitaan vain puhelin, ilman lisätarvikkeita. 

2. Kirjoita mukaan erilliselle lapulle nimesi, tilausnumerosi ja lyhyt kuvaus viasta. Liitä mukaan myös mahdollinen pääsykoodi, testausta varten. Mikäli pääsykoodia ei ole liitetty mukaan, joudutaan se erikseen kysymään ja näin olleen huolto viivästyy. 

Huom! Ota mahdolliset haluamasi tiedostot (valokuvat yms.) talteen ennen lähetystä. Jos laite nollataan/vaihdetaan, tiedot katoavat. 

HUOM! Poistathan myös puhelimeen/tablettiin/tietokoneeseen mahdollisesti asettamasi tunnukset (Apple ID, Gmail, Windows) sekä salasanat. Pelkkä nollaus EI poista tunnuksia, vaan ne täytyy erikseen poistaa puhelimen asetuksista. Applen laitteet (asetukset - ID - kirjaudu ulos) ja Googlen laitteet (asetukset - tilit - Gmail- poista/kirjaudu ulos). Mikäli et pääse puhelimen asetuksiin, voit poistaa ne myös kirjautumalla iCloudiin, ohjeet tässä: https://www.halpis.fi/news/79/... tai Googlen Gmailiin ja ohjeet tässä: https://www.halpis.fi/news/107...

Mikäli et saa tunnuksia poistettua, kysythän apua asiakaspalvelustamme, ennen lähetystä. Mikäli laite joudutaan huollossa vaihtamaan, on tunnusten oltava pois. 

3. Kirjoita paketin päälle osoite:

Halpis Group Oy
Saksalanraitti 122
48810 Kotka
Sopimustunnus 635 922, ASIAKASPALAUTUS

4. Kirjoita lähettäjän tiedot paketin vasempaan yläkulmaan.

5. Vie paketti lähimpään Postiin ja muista pyytää kuitti, jossa on JJFI-alkuinen seurantatunnusHuom! Lähetä paketti asiakaspalautus pakettina, niin saat JJFI koodin. Kirjeissä ei ole seurantaa.

Muuta huomioitavaa

    Tuotteen vaihtaminen ja lähetys huoltoon on maksutonta. Lähettäminen vain Postin kautta. Kirjeenä (alle 2kg) lähetettäessä pakettiin tulee kirjoittaa Postin sopimustunnus (tunnus vaihtelee riippuen, lähetätkö tuotteen palautettavaksi vai huoltoon, katso tarkemmin yltä) ja "ASIAKASPALAUTUS", jolloin lähetys on ilmainen. Alle 3cm paksuiset kirjeet voi jättää suoraan kirjelaatikkoon ja tätä suuremmat tulee viedä postin palvelupisteelle. Huomioithan, että Halpis.fi ei vastaa kuljetuksen aikana hävinneistä tuotteista. Muistathan siis ottaa mahdollisen koodin talteen (löytyy kuitista) sekä pakata tuotteen hyvin, ettei se kärsi matkan aikana vahinkoja.

    Pakkaus on aina lähettäjän vastuulla. Jos tuotteeseen kuuluu alkuperäinen kotelo, pitää tuote lähettää alkuperäisessä kotelossa/laatikossa niin, että se on vielä toisen laatikon tai rahtipussin sisällä. Osoitekorttia ei saa liimata alkuperäiseen pakkaukseen. Tällöin emme hyväksy kyseistä pakkausta ja asiakas on korvausvelvollinen. Mikäli tuote häviää tai vaurioituu palautuksen yhteydessä, asiakas on korvausvelvollinen. Mukaan on liitettävä kaikki tuotteeseen kuuluvat oheistavarat. Mikäli asiakas palauttaa käytetyn tuotteen, joka on edellä mainittujen ehtojen vastainen, on hänen korvattava vähintään 35% tuotteen hinnasta, sekä maksettava palautuskulut. Palautukset ja muut lähetykset on aina toimitettava Postin kautta! Palautettavan tuotteen on oltava samanlaisessa kunnossa, kun saapuessaan. Jos tuotteita palautetaan useampia, on ne kaikki lähetettävä samalla kertaa.

    Rajoitukset palautusoikeudessa:

    Peleillä, elokuvilla, ohjelmistoilla tai muilla sinetöidyillä tuotteilla, kuten hajuvesillä ei ole palautusoikeutta, kun tuotepakkaus on avattu. Tämä koskee myös muistikortteja. Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi nappikuulokkeet ja handsfree laitteet. Jos tuotteessa on havaittavissa selkeä virhe, tulee tästä ilmoittaa asiakaspalveluun viipymättä, jolloin palautus on mahdollinen. Tuotteelle ei myönnetä palautus- ja/tai peruutusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta valmistettu, tilattu tai muokattu hyödyke, kun työn suorittaminen on ehditty aloittaa tai juuri asiakasta varten hankittavan tuotteen ostotilaus on valmistunut. Jos elektroniikkaa on käytetty eikä se ole enää samassa kunnossa kuin saapuessa asiakkaalle, on asiakas velvollinen korvaamaan vähintään 35% tuotteen hinnasta ilman alennuksia.

    Lähetys huoltoon - takuuseen kuulumaton vika

    Jos lähetät laitteen huoltoon ilman, että kyseinen vika kuuluu laitteen takuuseen, voimme periä tilauksen postikulut (20 euroa) tuotteen takaisin lähettämisen yhteydessä. Postikulut on maksettava ennen, kuin tilaus lähetetään takaisin. Mikäli laitteessa on vika joka ei kuulu takuuseen ja se huolletaan Halpis Group Oy:n toimesta, tulee mahdollinen maksullinen huolto olla maksettuna ennen laitteen lähetystä takaisin (ennakkomaksu). Maksutiedot lähetetään sähköpostiin ja maksu tulee olla suoritettuna, ennen kuin tuote lähetetään takaisin. 

    Tuotteessa oli vikaa ja haluan palauttaa sen?

    1. Pakkaa tuote hyvin, mielellään alkuperäiseen laatikkoon. Jos sitä ei ole saatavilla, käytä jotain muuta vastaavaa laatikkoa tai pakkausta.

    2. Kirjoita mukaan erilliselle lapulle nimesi, tilausnumerosi ja lyhyt kuvaus viasta.

    HUOM! Muistathan poistaa puhelimeen/tablettiin/tietokoneeseen mahdollisesti asettamasi tunnukset (Apple ID, Gmail, Windows) sekä salasanat. Pelkkä nollaus EI poista tunnuksia, vaan ne täytyy erikseen poistaa puhelimen asetuksista. Applen laitteet (asetukset - ID - kirjaudu ulos) ja Googlen laitteet (asetukset - tilit - Gmail- poista/kirjaudu ulos). Mikäli et saa tunnuksia poistettua, kysythän apua asiakaspalvelustamme, ennen lähetystä. Mikäli lähetät tuotteen jossa on tunnukset, pääsykoodi tai jokin salasana paikoillaan, perimme oikeuden veloittaa nollauksesta aiheutuvat kohtuulliset (10 euroa) kustannukset. Mikäli tuote joudutaan lähettämään sinulle takaisin, perimme 20 euroa postikuluista.  Lähettämällä puhelimen vahvistat lukeneesi ja ymmärtäneesi nämä ohjeet ja poistaneesi mahdolliset tunnukset ja lukitukset.

    Mikäli et pääse puhelimen asetuksiin, voit poistaa ne myös kirjautumalla iCloudiin, ohjeet tässä: https://www.halpis.fi/news/79/... tai Googlen Gmailiin ja ohjeet tässä: https://www.halpis.fi/news/107...

    3. Kirjoita paketin päälle osoite:

    Halpis Group Oy
    Saksalanraitti 122
    48810 Kotka
    Sopimustunnus 635 922, ASIAKASPALAUTUS

    4. Kirjoita lähettäjän tiedot paketin vasempaan yläkulmaan.

    5. Vie paketti lähimpään Postiin ja muista pyytää kuitti, jossa on JJFI-alkuinen seurantatunnus! Huom! Lähetä paketti asiakaspalautus pakettina, niin saat JJFI koodin. Kirjeissä ei ole seurantaa.

    Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

    Katso vielä nämä lisävarusteet

    Takaisin ostoskoriin