Kaikki tilaukset lähetetään Turusta - ilmainen 14-vrk palautusoikeus!

TILAA ENNEN KELLO 14.00 - LÄHETYS SAMANA PÄIVÄNÄ! - Pidennetty vaihto & palautus 6.1.2024 asti!

Toimitusehdot

1 § Yleistä

Tilaukset tehdään kotisivuillamme olevan ostoskorin avulla ja tilaukset maksetaan Paytrailin tai Klarna-maksupalvelun avulla. Tilaukset puhelimen tai sähköpostin välityksellä eivät ole turvallisuussyistä mahdollisia. Alle 18-vuotiaan on pyydettäessä annettava huoltajansa yhteystiedot, jotta voimme varmistaa huoltajan suostumuksen kauppaan. Hyväksymällä toimitusehdot hyväksyt Halpis Group Oy:n tietosuojaselosteen. Tuotteita ei myydä muilla kauppapaikoilla (Facebook Tori, yms), eli kaikki tuotteemme myydään vain ja ainoastaan verkkotunnuksen Halpis.fi verkkokaupan kautta. Tekemällä tilauksen vahvistat lukeneesi ja ymmärtäneesi nämä toimitusehdot.  

2 § Asiakkaan tarkastusvelvollisuus

Asiakas on velvollinen tarkastamaan lähetyksen vastaanotettuaan sen ja tutustumaan tuotteen käyttöohjeisiin ja -ehtoihin ennen käyttöönottoa. Mikäli tässä tarkastuksessa havaitaan tuotteessa jotakin vikaa, on asiakkaan välittömästi (viimeistään kahden viikon kuluttua tuotteen vastaanottamisesta) otettava yhteyttä sähköpostiosoitteeseen asiakaspalvelu@halpis.fi. Jos vika on ilmennyt tässä tarkastuksessa ja viasta ilmoitetaan kuitenkin vasta myöhemmin, takuu ei välttämättä korvaa ongelmaa, koska siitä ei ilmoitettu ajoissa. Kun saat laitteen, tarkista sen kunto (ulkoisesti) ja mikäli havaitset tuotteessa virheen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme pikaisesti, kuitenkin 2 viikon kuluessa. Mikäli olet yhteydessä mahdollisesta näkyvästä fyysisestä vauriosta vasta myöhemmin, katsotaan sen tulleen laitteen käytön aikana, koska siitä ei ole ilmoitettu 14 vuorokauden aikana. Mikäli otat tuotteen käyttöön, muistathan kaikki mahdolliset asettamasi salasanat (kuten Apple ID ja Googlen Gmail) tilit. Mikäli unohdat salasanasi ja päätät palauttaa, ei summaa voida palauttaa ennen kuin tunnukset on poistettu. Emme siis vastaa mistään mahdollisista unohdetuista salasanoista tai siitä. Tekemällä tilauksen vahvistat ymmärtäneesi huolellisuusvelvoitteen ja sen, että olet tilaajana itse vastuussa kaikista mahdollista kadonneista, hukkuneista tai hävinneistä salasanoista. 

3 § Takuuehdot

Takuun myöntää aina Halpis Group Oy, eli Halpis.fi verkkokauppa. Takuu ei ole valmistajan myöntämä. Tuotteillamme on aina vähintään 12kk kuukauden takuu, mutta takuuaika kannattaa aina tarkistaa tuotekuvauksesta. Takuu alkaa aina ostohetkestä (Postin ja Matkahuollon kautta toimitettavat tuotteet). Jos viallinen tuote vaihdetaan vastaavanlaiseen tuotteeseen, takuu ei ala uudestaan, vaan korvattavan tuotteen takuu jatkuu loppuun asti. Takuumme ei kuitenkaan korvaa normaalia kulumista ja käyttäjästä johtuvia vikoja kuten:

  • Vesivahinkoja tai asiakkaan virheistä aiheutuneita vikoja. Vaikka valmistaja ilmoittaisi sivuillaan tuotteen kestävän vettä, kaikki kosteusvauriot puhelimille/tabletille/tietokoneelle/muulle laitteelle on aina rajattu takuun ulkopuolelle. Tuotteet eivät ole vedenkestäviä, emmekä lupaa tuotteille vedenkestävyyttä, vaikka valmistaja sen lupaisi
  • Näytön fyysisiä hajoamisia
  • Mitään fyysisiä vaurioita 
  • Ohjelmistovikoja
  • Jos laite on kytketty maadoittamattomaan pistorasiaan
  • Normaalia kulumista
  • Puhelin on fyysisesti avattu itse/kolmannen osapuolen toimesta
  • Tuotteen vahingoittuminen Postissa lähettäjän huolimattomuuden vuoksi
  • Mikäli IMEI tai sarjanumero on poistettu/raaputettu lukukelvottomaksi
  • Muut välilliset ja taloudelliset vahingot
  • Rungon vääntyminen
  • Jos tuotetta on yritetty huoltaa/korjata asiakkaan itsensä tai kolmannen osapuolen toimesta, emme myöskään korvaa mahdollisia kolmannelle osapuolelle maksettuja huoltokustannuksia, sillä kaikki huollot tehdään aina meillä
  • Omien tiedostojen häviäminen
  • Kadonneet salasanat ja muut tiedostot, mikäli laite on sen johdosta lukkiutunut 
  • Takuumme raukeaa kokonaisuudessaan silloin, jos laite on kokenut jonkin fyysisen vahingon

Takuukorjauksessa voi mennä tarvittavasta korjauksesta riippuen parista päivästä muutamaan viikkoon. Takuu ei korvaa fyysisiä vahinkoja, joiden voidaan olettaa aiheutuneen käyttäjän toiminnasta. Jos tuotteessa ilmenee vikaa, on siitä ilmoitettava mahdollisimman nopeasti. Jos viallista tuotetta käytetään, eikä sen viasta ilmoiteta ajoissa, mahdolliset viasta johtuneet muut viat ja/tai ongelmat eivät tällöin kuulu takuuseen, koska ongelmasta ei ole informoitu ajoissa. Mikäli tuote lähetetään huoltoon ja ilmenee, ettei vika kuulu takuun piiriin, voidaan tarkastuksesta peritä 20 euron postikulut. 

Takuuhuollot tehdään aina meillä (Huoltajana Halpis Group Oy), eikä tuotteita voi viedä takuuhuoltoon kolmannelle osapuolelle eikä tuotteita voi huoltaa Applen omaan takuuseen, koska se ei koske näitä. Emme korvaa mitään kolmannelle osapuolelle maksettuja huoltokustannuksia. Emme lähetä takuuhuollon ajaksi korvaavaa puhelinta emmekä tee vaihtoa toiseen laitteeseen ennen kuin huollettava, viallinen puhelin on vastaanotettu huollossamme. Otathan tämän huomioon tehdessäsi tilausta, että aina laitteen mahdollinen huolto tai vaihto vaatii sen, että laite on vastaanotettu ja tarkistettu meillä ennen, kuin lähetämme mahdollisen korvaavan laitteen tilalle. Tekemällä tilauksen vahvistat lukeneesi takuuhuollon ehdot ja ymmärtäneesi sen, ettei laitteita voi huollattaa muualla. 

Tuotteita ei voi tuoda takuuhuoltoon paikanpäälle, vaan kaikki huollot, vaihdot ja palautukset tehdään aina postin kautta. Laitteita ei myöskään voida Turun varastolla luovuttaa, vaan kaikki toimitukset meiltä asiakkaalle ja asiakkaalta meille, tapahtuu aina vain ja ainoastaan postin (tai matkahuollon) kautta. Tekemällä tilauksen vahvistat lukeneesi takuuhuollon ehdot ja ymmärtäneesi sen, ettei laitteita voi huollattaa muualla.

Viallisia tuotteita ei suoraan vaihdeta toiseen vastaavaan, vaan se ensisijaisesti pyritään korjaamaan. Mikäli korjausta ei pystytä tekemään kohtuullisessa ajassa, laite vaihdetaan toiseen vastaavaan malliin. Halpis Group Oy pidättää oikeuden tarkistaa laitteissa ilmoitetut viat ja se voi kestää 3-7 työpäivää. Mahdollinen maksun palautus (tilauksen perumisen yhteydessä) tehdään vasta tarkistuksen jälkeen. Ostamalla tuotteen ja lähettämällä tuotteen takuuhuoltoon hyväksyt edellä mainitut takuuehdot ja asiakas on myös velvollinen tutustumaan näihin takuuehtoihin, ennen tuotteen käyttöönottoa. Takuu ei koske akkua, mikäli testien perusteella sen kunto on 80% tai enemmän, verrattuna alkuperäiseen vastaavaan tasoon. Huom! Ota talteen kaikki haluamasi kuvat ja muut tiedostot, sillä nollauksen ja laitevaihdon yhteydessä tiedot katoavat. Emme vastaa mistään nollauksen tai laitevaihdon yhteydessä hävinneistä tiedostoista, joten on tärkeää ottaa ne talteen, ennen lähetystä meille!

Takuuhuolloissa laitteisiin voidaan vaihtaa osia, kuten akku tai näyttö. Tietyt mallit/merkit voivat ohjelmistossa ilmoittaa, että laite ei tunnista osaa Applen alkuperäiseksi. Apple on lukinnut näytöissä ja muissa vaihdetuissa osissa olevan piirilevyn datan jonka vuoksi vain Applen valtuuttaman liikkeet pystyvät poistamaan ilmoituksen. Ilmoituksesta huolimatta kaikki laitteet toimivat normaalisti. Ilmoitus poistuu 15 päivän kuluttua, jonka jälkeen sen löytää asetuksista. Ostamalla tuotteen hyväksyt sen, että takuuhuolloissa laitteisiin voidaan vaihtaa osia ja ne saattavat ilmoittaa kyseisen, edellä mainitun ilmoituksen. 

4 § Palautusoikeus

Tilaajalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa tai osa siitä neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli tilaukseen on luvattu veloituksetta mukaan tuotteita ja kyseisiä veloituksetta luvattuja tuotteita ei palauteta muun tilauksen perumisen yhteydessä, on myyjällä oikeus veloittaa näistä veloituksetta annetuista, palauttamattomista tuotteista sen hetkinen hinta, joka on sivuolla listattuna. Hinta otetaan huomioon asiakkaalle palautettavassa summassa. Tilauksesta maksettu summa palautetaan alkuperäiselle maksutavalle (tai Klarna lasku hyvitetään) normaalisti 3-7 päivän kuluttua siitä, kun tuote on vastaanotettu (kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden kuluttua). Summaa ei palauteta ennen, kuin laite on otettu meillä vastaan ja tarkistettu, että se täyttää palautuksen ehdot, kuten esimerkiksi se, että Apple ID/Gmail tunnukset on poistettu. Summa palautetaan aina alkuperäiselle maksutavalle, eli  palautusta ei voida tehdä muulla tavoin. Normaalisti maksupalvelun tarjoajalla Paytrailillä on mahdolliset tiedot tallessa, mutta mikäli Paytrail tarvitsee palautusta varten tilinumeron, saat siitä erillisen sähköpostin tilauksen tiedoissa olevaan sähköpostiin. Tähän sähköpostiin vastaamalla voit ilmoittaa tilinumerosi. 

Huom! 24.11.2023 tai sen jälkeen tehdyille tilauksille myönnetään pidennetty palautusoikeus, joka on voimassa 6.1.2024 asti!

5 § Rajoitukset palautusoikeudessa

Sähköpostiin digitaalisesti toimitetuilla tuotteilla, kuten erilaisilla ohjelmistoilla ei niiden luonteensa vuoksi ole vaihto- tai palautusoikeutta, kun tuote on toimitettu. Varmista ennen ostamista, että kyseinen tuote sopii tarkoitukseesi. Voit tarvittaessa varmistaa sen asiakaspalvelustamme asiakaspalvelu@halpis.fi. Puhelimista ja tableteista tulee olla poistettuna kaikki tilitiedot ja tunnukset. Tuotetta ei voida palauttaa, mikäli siinä on käyttäjätiedot, kuten Googlen Gmail tili tai Applen Apple ID tunnus. Tunnukset on poistettava ennen lähetystä takaisin. Lisätietoja tunnusten poistamisesta täältä. Mikäli lähetät tuotteen jossa on tunnukset, pääsykoodi tai jokin salasana paikoillaan, perimme oikeuden veloittaa nollauksesta aiheutuvat kohtuulliset (10 euroa) kustannukset. Mikäli tuote joudutaan lähettämään sinulle takaisin, perimme 20 euroa postikuluista. Voit myös kysyä apua asiakaspalvelustamme sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@halpis.fi.

HUOM! Muistathan poistaa puhelimeen/tablettiin/tietokoneeseen mahdollisesti asettamasi tunnukset (Apple ID, Gmail, Windows) sekä salasanat. Pelkkä nollaus EI poista tunnuksia, vaan ne täytyy erikseen poistaa puhelimen asetuksista. Applen laitteet (asetukset - ID - kirjaudu ulos) ja Googlen laitteet (asetukset - tilit - Gmail- poista/kirjaudu ulos). Mikäli et saa tunnuksia poistettua, kysythän apua asiakaspalvelustamme, ennen lähetystä. Mikäli lähetät tuotteen jossa on tunnukset, pääsykoodi tai jokin salasana paikoillaan, perimme oikeuden veloittaa nollauksesta aiheutuvat kohtuulliset (10 euroa) kustannukset. Mikäli tuote joudutaan lähettämään sinulle takaisin, perimme 20 euroa postikuluista. Lähettämällä puhelimen vahvistat lukeneesi ja ymmärtäneesi nämä ohjeet ja poistaneesi mahdolliset tunnukset ja lukitukset. Mikäli et pääse laitteen asetuksiin (näyttö ei toimi tai laite ei käynnisty) pääset poistamaan tunnukset myös verkossa. Ohjeet Android laitteesta tässä ja ohjeet Applen laitteisiin tässä. Mikäli et saa tunnuksia poistettua, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse. 

Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi nappikuulokkeet. Jos tuotteessa on havaittavissa selkeä virhe, se kuuluu takuuseen ja se vaihdetaan vastaavaan/korjataan. Tuotteelle ei myönnetä palautus- ja/tai peruutusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta valmistettu, tilattu tai muokattu hyödyke, kun työn suorittaminen on ehditty aloittaa tai juuri asiakasta varten hankittavan tuotteen ostotilaus on valmistunut. Mikäli olet tilannut uuden laitteen (joka on luokituksessa kunnolla "uusi") tulee laitteen olla käyttämätön ja mukana tulee olla kaikki myyntipakkauksessa olleet tarvikkeet. Käyttämätön tarkoittaa esimerkiksi sitä, että laitteessa olevat muovit, suojat yms. on oltava paikoillaan ja virheettömiä. Voit myös ajatella niin, että mikäli tilaisit tuotteen uudelleen luokituksella uusi ja saisit paketissa kyseisen (sinulla nyt olevan) tuotteen, onko se mielestäsi siinä kunnossa, kun voit olettaa uuden tuotteen olevan. Jos tuotteita on käytetty eikä se ole enää samassa kunnossa kuin saapuessa asiakkaalle, on asiakas velvollinen korvaamaan tuotteen hinnasta kohtuullisen arvonalentumisen, joka katsotaan aina tapauskohtaisesti. Lue ensin huolellisesti palautus- ja vaihtamisehdot. Tekemällä tilauksen vahvistat lukeneesi ja ymmärtäneesi erityisesti takuuehdot, palautusoikeuden ja rajoitukset palautusoikeudessa kohdat. 

6 § Tilattaessa yrityksen nimiin (Y-tunnuksen omaava tilaaja)

Jos annat tilausta tehdessäsi yrityksen nimen ja Y-tunnuksen katsomme, että tilaaja on yritys ja tällöin kuluttajansuojalaki ei päde, jolloin laitteella ei ole 14 vuorokauden vaihto- tai palautusoikeutta. Tällöin sopimuksessa noudatetaan kauppalakia ja sopimus on sitova eikä sitä voi purkaa ilman painavaa syytä. Ennen kuin teet tilauksen Y-tunnukselle, varmista että tuote on varmasti oikea, sillä tilaamalla Y-tunnukselle hyväksyt nämä ehdot ja näin ollen tuotteella ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Joten ennen näiden ehtojen hyväksymistä (=tilauksen maksamista) varmista, että tuote on juuri se jonka tarvitset. Tilaamalla ja maksamalla (myös laskutussopimus Klarnan kanssa) hyväksyt ja vahvistat lukeneesi nämä ehdot ja ymmärrät, että sinulla ei ole vaihto- ja palautusoikeutta, sillä kauppaan sovelletaan kauppalakia ja tilauksen peruminen vaatii painavan syyn. Painavaksi syyksi ei voida lukea laitteessa olevaa virhettä, vaan se pyritään aina ensisijaisesti korjaamaan tai vaihtamaan toiseen vastaavaan laitteeseen. Halpis Group Oy:llä on oikeus periä sopimuksen purkamisesta mahdolliset kustannukset (kuten postikulut lähetyksestä Y-tunnuksen omaavalle taholle ja takaisin). Postikulut ovat aina vähintään 20 euroa. Mikäli olet vähänkään epävarma, älä tilaa tuotetta ennen, kuin olet varmistanut sen soveltuvuuden. Kun teet ja maksat tilauksen y-tunnukselle vahvistat lukeneesi tämän 6 § kohdan ja hyväksyt, mahdolliset postikulujen vähennykset palautettavasta summasta. 

7 § Ilmoitettava halusta perua kauppa

Asiakkaan on ilmoitettava halustaan palauttaa tai perua tilaus, parhaiten ilmoitus onnistuu lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@halpis.fi. Emme vastaa asiakkaan laiminlyönneistä aiheutuneista mahdollisista laskujen muistutusmaksuista tai muista maksuista, joita aiheutuu, kun asiakas ei peruuta tilaustaan oikealla tavalla. Tilauksen peruminen on maksutonta kun käytät palautustunnusta. Mikäli et käytä palautustunnusta ja maksat palautuksen itse, emme hyvitä postikuluja itse maksetusta palautuksesta. Mikäli meihin ei olla yhteydessä ja tilaus palautetaan väärään osoitteeseen, tässä tapauksessa pidätämme oikeuden oikeuden Postikulujen (10 euroa) perimiseen siitä, että tuote lähetetään myyjän toimesta oikeaan paikkaan.

8 § Tutustumisoikeus

Asiakkaalla on oikeus tutustua tuotteeseen samalla tavalla kuin myymälässä. Tuotteen normaali käyttäminen tarkoittaa kaupan peruutusoikeuden menettämistä. Etenkin laitteissa olevat naarmut, joita ei tule normaalista käytöstä, kun laitteeseen tutustutaan. Käyttöönotolla tarkoitetaan esimerkiksi sovellusten lataamista, urheilemista vaatteissa ja muuta, mitä ei myymälässäkään tehdä. Jälkien ja kulumisen osalta poikkeuksen muodostavat käytetyt laitteet, joissa saattaa olla jo saapuessaan jälkiä ja kulumaa. Näissä laitteissa palautusoikeus on normaalisti voimassa. Puhelimet, tabletit ja tietokoneet on aina luokiteltu omaan luokkaansa ja jos palautuksessa laite merkittävästi eroaa luokastaan, kuten vaikka näyttö on rikki tai siinä on halkeama, jota ei alun perin ollut, tuotetta ei voi palauttaa. Mikäli tuote ei ole jälleenmyyntikunnossa tai asiakas on laiminlyönyt huolenpito velvollisuutensa, voidaan asiakkaalta periä tuotteen arvonalentuminen aina tuotteen täyteen hintaan asti. Tuotteen arvonalentuminen määritellään aina tapauskohtaisesti sillä perusteella, mikä laitteen sen hetkinen myyntihinta olisi. 

9 § Tuotteen vaihtaminen peruminen tai lähettäminen huoltoon

Kun palautat tai vaihdat toimivan tuotteen, toimi seuraavasti:

1. Pakkaa tuote hyvin, mielellään alkuperäiseen laatikkoon. Jos sitä ei ole saatavilla, käytä jotain muuta vastaavaa laatikkoa tai pakkausta.

2. Kirjoita paketin päälle osoite: Halpis Group Oy, c/o Verkkologistiikka, Taalintehtaankatu 4 20750 Turku, Sopimustunnus 659 959, ASIAKASPALAUTUS.

3. Kirjoita lähettäjän tiedot paketin vasempaan yläkulmaan.

4. Vie paketti lähimpään Postiin.

5. Huom! Ota talteen kaikki haluamasi kuvat ja muut tiedostot, sillä nollauksen ja laitevaihdon yhteydessä tiedot katoavat. Emme vastaa mistään nollauksen tai laitevaihdon yhteydessä hävinneistä tiedostoista, joten on tärkeää ottaa ne talteen, ennen lähetystä meille!

Jos haluat lähetyksestä kuitin, tulee paketti viedä aina postin palvelupisteelle. Suurin yhteenlaskettu koko on (pituus + leveys + paksuus) 90 senttiä. Jos palautuksesi on yli 2kg painoinen se tulee lähettää pakettina. Lisätietoja löydät tarvittaessa Postin sivuilta.

Kun lähetät tuotteen huoltoon tai palautat viallisen tuotteen, toimi seuraavasti:

1. Pakkaa tuote hyvin, mielellään alkuperäiseen laatikkoon. Jos sitä ei ole saatavilla, käytä jotain muuta vastaavaa laatikkoa tai pakkausta.

2. Kirjoita paketin päälle osoite: Halpis Group Oy, Saksalanraitti 122, 48810 Kotka, Sopimustunnus 635 922, ASIAKASPALAUTUS

3. Kirjoita lähettäjän tiedot paketin vasempaan yläkulmaan.

4. Vie paketti lähimpään Postiin.

5. Huom! Ota talteen kaikki haluamasi kuvat ja muut tiedostot, sillä nollauksen ja laitevaihdon yhteydessä tiedot katoavat. Emme vastaa mistään nollauksen tai laitevaihdon yhteydessä hävinneistä tiedostoista, joten on tärkeää ottaa ne talteen, ennen lähetystä meille! 

Tuotteen vaihtaminen ja lähetys huoltoon on maksutonta. Lähettäminen vain Postin kautta. Kirjeenä (alle 2kg) lähetettäessä pakettiin tulee kirjoittaa Postin sopimustunnus (tunnus vaihtelee riippuen, lähetätkö tuotteen palautettavaksi vai huoltoon, katso tarkemmin yltä) ja "ASIAKASPALAUTUS", jolloin lähetys on ilmainen. Alle 3cm paksuiset kirjeet voi jättää suoraan kirjelaatikkoon ja tätä suuremmat tulee viedä postin palvelupisteelle. Huomioithan, että Halpis.fi ei vastaa kuljetuksen aikana hävinneistä tuotteista. Muistathan siis ottaa mahdollisen koodin talteen (löytyy kuitista) sekä pakata tuotteen hyvin, ettei se kärsi matkan aikana vahinkoja. Lähettäjä vastaa aina tuotteen toimituksen aikana mahdollisesti aiheutuneista fyysisistä vaurioista. Mikäli lähetät laitteen meille huoltoon, vaihtoon tai palautukseen ja se kokee fyysisen vaurion kuljetuksen aikana, vastaat aina mahdollisesta laitteen arvonalenemisesta, sen täysimääräiseen hintaansa asti. Muistathan siis pakata tuotteen hyvin, ennen lähetystä. Halpis Group voi siis kieltäytyä palauttamasta täysimääräistä hintaa, mikäli laite on saapuessaan kokenut fyysisen vaurion. 

10 § Lähetys huoltoon - takuuseen kuulumaton vika

Jos lähetät laitteen huoltoon ilman, että kyseinen vika kuuluu laitteen takuuseen, voimme periä tilauksen postikulut (20 euroa) tuotteen takaisin lähettämisen yhteydessä. Postikulut on maksettava ennen, kuin tilaus lähetetään takaisin. Takuuseen kuulumattomia vahinkoja ovat esimerkiksi fyysiset vauriot, ohjelmiston ongelmat sekä ongelmat 3. osapuolisen sovelluksien kanssa. Mikäli laite korjataan Halpis Group Oy:n toimesta ja siihen tehdään takuun ulkopuolisia huoltoja, tulee mahdolliset huoltojen kustannuksen maksaa ennakkolaskulla ennen, kuin laite lähetetään asiakkaalle takaisin. Lähettämällä laitteen takuun ulkopuoliseen huoltoon vahvistat lukeneesi ohjeet ja ymmärtäneesi sen, että mahdollinen maksullinen huolto tulee olla maksettuna, ennen kuin huollettu/korjattu laite lähetetään sinulle takaisin. 

11 § Tuotteiden akut ja muut osat 

Laitteisiin on voitu vaihtaa osia, kuten akku tai näyttö. Tietyt mallit/merkit voivat ohjelmistossa ilmoittaa, että laite ei tunnista osaa Applen alkuperäiseksi. Apple on lukinnut näytöissä ja muissa vaihdetuissa osissa olevan piirilevyn datan jonka vuoksi vain Applen valtuuttaman liikkeet pystyvät poistamaan ilmoituksen. Ilmoituksesta huolimatta kaikki laitteet toimivat normaalisti. Ilmoitus poistuu 15 päivän kuluttua, jonka jälkeen sen löytää asetuksista. Takuuhuolloissa laitteeseen voidaan myös vaihtaa osia ja silloin kyseinen ilmoitus myös saattaa tulla. Ostamalla tuotteen hyväksyt sen, että laitteeseen on voitu vaihtaa osia ja laite voi antaa kuvatun mukaisen ilmoituksen. 

12 § Tietosuoja

Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimittamiseen tai siinä esiintyvien epäselvyyksien tutkimiseen. Annettuun sähköpostiosoitteeseen voidaan lähettää uutiskirje ja muita tarjouksia, mikäli asiakas on tähän tilauksen yhteydessä suostunut. Tiedot säilyvät Halpis Group Oy:n tietokannassa, eikä tietoja luovuteta kolmannelle osapuolelle. Kaupassamme on käytössä SSL-suojaus, joka suojaa selaimen yhteyden kauppaamme. Tämä tekee ostoksien tekemisestä turvallisempaa.

13 § Maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Paytrailin yhteystiedot:

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

Paytrailin maksupalvelun kautta voit maksaa verkkopankissa (Nordea, DanskeBank, S-Pankki, POP-Pankki, Säästöpankki, Oma SP, Ålandsbanken, Osuuspankki, Handelsbanken ja Aktia). Voit maksaa myös mobiilimaksutavoilla (MobilePay, Pivo ja Siirto) sekä kortilla (Visa, Visa Electron ja Mastercard)

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa myös laskulla ja osamaksulla. Laskutuspalvelun tarjoaa Klarna Bank AB, Headquarters: Stockholm, Sweden. All rights reserved. Klarna Bank AB (publ). Sveavägen 46, 111 34 Stockholm. Organization number: 556737-0431. Kaikki laskulla ja osamaksulla tehdyt tilaukset on aina maksettava suoraan Klarnalle. Ostamalla Klarna AB:n kautta, hyväksyt Klarnan maksuehdot.

Kaikille käyttäjille

Klarnan shoppailupalvelu

Klarnas Shoppingtjänst

Klarnan tietosuojaseloste

Klarnas dataskyddspolicy

Maksa myöhemmin

Maksa myöhemmin

Betala senare

Luotot

Klarnan yleiset luottosopimusehdot

Klarnas allmänna kreditavtalsvillkor

Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot

Standardiserad europeisk konsumentinformation

Maksa Klarnalla

One-time Card Shopping Service

Villkor för transaktioner med engångskort

14 § Toimitusaika

Varastotuotteiden toimitusaika on 1-3 arkipäivää. Mikäli tuotetta ei ole varastossa, on sen toimitusaika ilmoitettu tuotteen kohdalla erikseen. Voit varmistaa toimitusajan myös asiakaspalvelustamme. Kaikki ennen kello 14.00 tehdyt varastossa olevien tuotteiden tilaukset lähetetään saman päivän aikana. Halpis Group Oy ei ole vastuussa vaikutuspiiriemme ulkopuolelta tulevista viivästyksistä toimitusaikoihin. Jos lähetys viivästyy merkittävästi aiheutuneiden viivästysten johdosta, voit olla yhteydessä Itella Posti Oyj:hin tai Matkahuoltoon. Emme korvaa kyseisistä viivästyksistä aiheutuneita haittoja, vaan korvauksista vastaa Posti Oyj tai Matkahuolto.

15 § Toimitustapa

Toimitamme tuotteet vain Postin tai Matkahuollon kautta. Emme tarjoa tuotteille noutomahdollisuutta. Tuotteet voit tilata Postin Postipakettina, haluamaasi noutopisteeseen tai Kotipakettina suoraan kotiin. Matkahuollon kautta voit tilata Bussipakettina tai Pikapakettina valitsemaasi Matkahuollon noutopisteeseen. Jos tuote tilataan pikapakettina, se käsitellään silti normaalisti, eikä sitä siirretä pakkauksessa muiden edelle. Pikapaketti käsiteellään Matkahuollon toimesta pikana. Digitaalisessa muodossa olevat tuotteet lähetetään suoraan sähköpostiin 48 tunnin kuluttua tilauksesta.

16 § Digitaalisessa muodossa olevat tuotteet

Osa tuotteistamme saattaa olla digitaalisessa muodossa, kuten ohjelmistot ja pelit. Asiakkaalle ei tällöin toimiteta laiinkaan fyysistä tuotetta, vaan koodi tai koodin sisältävä kuva lähetetään asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Koodeja ei lähetetä erikseen pyydettyyn osoitteeseen. Sähköpostiosoitteen on oltava voimassa oleva, ja emme vastaa kadonneista sähköpostiviesteistä. Tuotteilla ei ole kuluttajansuojalain mukaista 14 päivän vaihto- ja palautusoikeutta. Tuotteet voidaan käyttää ainoastaan kerran, joten olethan varma tilausta tehdessäsi, että tietokoneesi täyttää kaikki tuotteen minimivaatimukset. Palautusoikeuden eväämisestä huolimatta takaamme kaikkien digitaalisten tuotteiden aitouden ja toimivuuden.

17 § Vastuunrajoitus 

Halpis Group Oy ei vastaa mistään välillisistä kustannuksista jotka ovat esimerkiksi jonkin vahingon seurausta tai voittojen menetyksiä. Halpis Group Oy:n asiakasta kohtaan oleva kokonaisvastuu (esimerkiksi vastuu vioista ja niiden aiheuttamista menetyksistä) rajoittuu tekemäsi tilauksen yhteydessä maksamaasi kokonaishintaan. Halpis Grup ei myöskään ole velvoitettu toimittamaan tuotteiden alkuperäisiä ostokuitteja, vaikka valmistajan takuu olisikin voimassa. Joidenkin laitteiden osalta voidaan vaatia erilaisia tunnuksia, kuten Apple ID tai Googlen Gmail tunnus. Asiakas on itse vastuussa käyttämistään tunnuksista, niihin tallennetuista tiedoista ja salasanoista. Et saa käyttää toisen tunnuksia ilman kyseisen tilinomistajan lupaa. Halpis Group ei ole missään vastuussa siitä, joka aiheutuu tässä mainittujen velvollisuuksien laiminlyönnistä. Emme ole vastuussa unohtuneista ID tunnuksista tai kadonneista/unohtuneista salasanoista. 

18 § Lahjakortit

Lahjakortti on voimassa 12 kuukautta siitä hetkestä, kun se on toimitettu. Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi, eikä lahjakortista makseta rahaa takaisin. Lahjakortilla ei voi ostaa toista lahjakorttia, eikä lahjakortin voimassaoloaikaa voi pidentää. Kadonnutta lahjakorttia ei korvata, joten pidä sähköposti ja lahjakortti tallessa.

19 § Rekisteriseloste

Henkilötietolain (523/1999) 10§:n ja 24§:n mukainen rekisteriseloste. Rekisterin pitäjä on Halpis Group Oy, Saksalanraitti 122, 48810 Kotka. Rekisterin pitämisen perusteena on Halpis.fi verkkokaupan asiakkaaksi rekisteröitynyt tai Halpis.fi verkkokaupasta tavaraa ostanut henkilö. Käyttötarkoitus on tilausten arkistointi, käsittely sekä asiakassuhteen hoitaminen. Tieoja voidaan käyttää Halpis.fi verkkokaupan kehittämiseen. Rekisteritietoja ei luovuteta ulkopuolisille vaan ne ovat ainoastaan Halpis.fi verkkokaupan käytettävissä

20 § Muuta

Kaikki hinnat sisältävät verot ja muut maksut, mutta toimitus on aina erikseen. Pidätämme oikeuden korjata hintaa tilauksen jälkeen, mikäli hinnoittelussa on tapahtunut selkeä virhe ja hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen hintatasoon nähden. Riitatapaukset ratkaistaan Kotkan käräjäoikeudessa. Halpis Group Oy pidättää oikeudet toimitusehtojen muutoksiin.

21 § Yhteydenpito & asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu, yhteydenpito, ilmoitukset, reklamaatiot ja muut hoidetaan aina sähköpostilla. Meillä ei ole puhelinpalvelua käytössämme. Tuotteiden toimitukset asiakkaalle ja asiakkaalta meille tehdään aina postin tai matkahuollon kautta. Tuotteita EI voi tuoda paikanpäälle tai noutaa. Tehdessäsi tilauksen vahvistat lukeneesi tämän ja ymmärrät, että yhteydenpitoon käytetään sähköpostia, eikä puhelinta ja sen, että toimitukset tapahtuvat vain ja ainoastaan postin tai matkahuollon kautta. 

22 § Tekemällä tilauksen, vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi yllä mainitut (1 § - 21 §) ehdot. 

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Katso vielä nämä lisävarusteet

Takaisin ostoskoriin