Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme palvelee sinua mielellään kaikissa Halpis.fi-verkkokaupan tuotteisiin ja palveluihin liittyvissä kysymyksissä. Otamme myös vastaan kaiken palauutteen, koskee se sitten tuotteita, sivujamme tai muuta vastaavaa.

Ota meihin yhteyttä lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@halpis.fi.

Näin tilaat

1. Valitse haluamasi tuote/tuotteet ja lisää ne ostoskoriin

2. Siirry ostoskoriin painamalla “Tilaa tuotteet”-painiketta

3. Täytä toimitusosoite, toimitustapa ja maksutapa.

4. Voit halutessasi lisätä loppuun omia kommenttejasi tilauksen käsittelijälle.

5. Kun tilaus on maksettu ja hyväksytty, saat siitä automaattisesti ilmoituksen sähköpostiisi.

6. Jos tilaus on lähetetty ennen klo 14.00 se pyritään toimittamaan vielä samana arkipäivänä tai viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Voit tilata tuotteita myös lahjaksi eri osoitteeseen.

Maksutavat

Suomalaisessa verkkokaupassa maksat turvallisesti ostoksesi. Meillä on sopimus Suomalaisen Chekout Finland Oy:n kanssa, joka toimii maksujen välittäjänä. Toiminta on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Useiden vuosien kokemuksella CheckoutTM -maksupalvelu on kauppiaalle ja kuluttajalle turvallinen ja luotettava ratkaisu.

Asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@checkout.fi
0800 552 010 (0,00€/min) 09 – 4282 7110 (pvm/mpm)
Arkisin klo 09 – 16

  • Klarna Lasku, jolloin saat 14 päivää maksuaikaa, laskutuslisä 4,95€, ei korkoa eikä muita kuluja. Osta nyt, maksa jälkikäteen! Klarna Laskulla maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa. Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä.
  • Klarna Tili, jolloin maksat erissä, vähintään 8€/kk, tilinhoitomaksu 4,95€/kk (Klarna Tilillä kaikki ostoksesi yhdistyy samalle laskulle)

Toimitus

Kaikki tuotteemme toimitetaan Posti Oyj:n välityksellä. Myös Matkahuolto on mahdollinen.

  • Kirjelähetys – 3,90€/1,90€
  • Nouto Postin Pakettiautomaatista – 5,95€
  • Nouto postin toimipisteestä – 6,96€
  • Postin kotiinkuljetus – 14,90€
  • Matkahuolto 7,95€
  • Jos tilauksesi arvo on yli 250€ lähetys on ilmainen

Toimitusaika ja palautus

Pyrimme aina siihen että tuote on asiakkaalla 2-14 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Kellojen toimitusaika on eri, se on 7-25 arkipäivää.

Kaikilla ostoksillasi on 14 päivän palautusoikeus. Tuotteen on oltava käyttämätön.

HUOM!! Mikäli asiakas haluaa perua kaupan, tulee hänen maksaa palautuksesta aiheutuneet postikulut. Jos asiakas palauttaa ostoksen asiakaspalautuksena, vähennetään palautettavasta summasta 10 euroa tai jos asiakas ei ole maksanut vielä laskua tai osamaksuja, jää tämä 10 euroa vielä maksettavaksi.

Peruutukseen on liitettävä palautuslomake mukaan. HUOM! Peruuttamisesta on aina ilmoitettava joko lomakkeella tai sähköpostilla. Noutamatta jättämistä ei pidetä tilauksen perumisena, vaan tällöinkin on aina ilmoitettava. Kun noutamaton paketti on saapunut meille, asiakkaalla on 14 päivää aikaa perua tilaus. Tämän jälkeen peruminen on mahdotonta ja tuotteet saa vain, jos maksaa postituksen. Noutamattoman tilauksen peruuttaminen maksaa myös 10 euroa.

Ennen kuin lähetät tuotteen takaisin, lue TÄMÄ HUOLELLISESTI ja tulosta linkin kautta lähetykseen mukaan palautuslomake.

Alennuskoodit

Jos sinulla on alennuskoodi, voit syöttää sen tilausta tehdessäsi sille tarkoitettuun kenttään klikkaamalla “onko sinulla alennuskoodi” -linkkiä oikeassa laidassa. Järjestelmä laskee automaattisesti alennuksen tilaukseesi. Alennuskoodeja voit saada erilaisista kampanjoista ja uutiskirjeen tilaamalla voit saada erilaisia koodeja joka kuukausi.

Tilauksen seuranta

Kun tilaus on lähetetty, saat siitä ilmoituksen sähköpostiisi. Samalla saat myös seurantatunnuksen, jonka avulla voit seurata paketin lähetystä osoitteesta www.posti.fi

Voit myös klikata sivuillamme olevaa “Tilausseuranta”-painiketta ja täytät tarvittavat tiedot, jolloin saat selville tilauksesi nykyisen tilan.

Ongelmatilanteet

Mikäli huomaat jo tilauksen tehtyäsi, että on tapahtunut jokin virhe, haluat muuttaa tilaustasi tai haluat lisätä siihen tuotteita, ole yhteydessä asiakaspalveluumme mahdollisimman nopeasti, niin pyrimme korjaamaan tilanteen.