Mikä on halpis.fi?

Halpis.fi on vuonna 2012 perustettu elektroniikan maahantuontiin ja myyntiin erikoistunut verkkokauppa. Maahantuomme ja myymme käytettyjä Applen iPad puhelimia, Applen iPhone tabletti tietokoneita, Applen MacBook kannettavia, Android puhelimia ja muuta elektroniikkaa sekä puhelimien, tablettien ja tietokoneiden lisävarusteita.

Sisältääkö ilmoitettu toimitusaika myös viikonloput?

Ei. Sivuillamme ilmoitetut toimitusajat tarkoittavat arkipäiviä, eivätkä ne sisällä viikonloppuja (la-su) tai arkipyhiä. Varastotuotteiden toimitusaika on noin 1-3 arkipäivää ja mikäli tuotetta ei ole varastossa, on sen toimitusaika noin 21 päivää. Mikäli ilmoitettu toimitusaika jostain syystä ylittyy, saat siitä erillisen ilmoituksen sähköpostiisi.

Onko käytetyllä tuotteella takuu?

Kaikilla tuotteilla, myös käytetyillä puhelimilla, tableteilla ja tietokoneilla on aina 12kk takuu. Takuu hoituu suoraan meidän kauttamme, eli et voi huollattaa meiltä ostettuja tuotteita muualla. Jos huollatat tuotteen muualla, emme vastaa siitä mahdollisesti koituvista kustannuksista ja huollossa mahdollisesti tapahtuvista virheistä. Tuotteen lähettäminen takuuhuoltoon tai takuuvaihtoon on aina maksutonta. Kysy tätä varten asiakaspalvelustamme palautustunnus, jonka avulla voit laittaa tuotteen veloituksetta takuuhuoltoon.

Mitä tarkoittaa "käytetty B"?

Tuote on käytetty, eli se ei ole uudenveroisessa (A-kuntoluokka) kunnossa. Tuotteessa saattaa olla pieniä kosmeettisia jälkiä, jotka eivät kuitenkaan vaikuta normaaliin käyttöön vaan tuote toimii 100% normaalisti. Näyttöä ei ole halki, tuotteessa ei ole halkeamia tai suuria naarmuja. B luokan laitteissa on normaalia kosmeettisia jälkiä, joita koituu normaalista tuotteen käyttämisestä.

Voinko saada tuotteista kuvia?

Totta kai! Voit laittaa meille viestiä, että mistä tuotteesta haluaisit kuvia, niin lähetämme niitä sinulle. Otathan huomioon, että kuvattavan tuotteen tulee olla meillä varastossa, eli toimitusajan 13 arkipäivää.

Miten voin lähettää palautetta?

Palautetta voit lähettää helposti etusivumme vasemmasta laidasta
klikkaamalla “Ota yhteyttä”. Näin sinulle avautuu tyhjä lomake, jonka
täytettyäsi klikkaat “Lähetä” ja palautteesi on vastaanotettu! Vastaamme sinulle tarvittaessa takaisin, yleensä 24 tunnin kuluessa.

Haluaisin lisätietoa tuotteesta tai tarvitsen apua, miten toimin?

Mikäli sinulla on kysyttävää koskien tuotteitamme tai hintoja, ota
yhteyttä lähettämällä viestisi osoitteeseen asiakaspalvelu@halpis.fi, tai täytä yllä mainittu lomake ja pyrimme vastaamaan kaikkiin viesteihin 24h kuluessa.

Kuinka seuraan tuotelähetystäni?

Etusivumme oikealla puolella löydät kohdan “tilausseuranta”.
Klikkaamalla tätä, pääset syöttämään sähköpostisi sekä ostosi
yhteydessä saamasi tilausnumeron, jolla pääset tarkistamaan, missä
kohtaa toimituksesi on saapumassa. Lähetystä voit seurata suoraan myös Postin tai Matkahuollon sivuilta, jonne voit kirjoittaa meiltä saamasi lähetystunnuksen.

Voinko noutaa tuotteita varastosta?

Voit noutaa tuotteen toimipisteestämme erikseen sovittuna ajankohtana. Varastonoudot on ostettava ensin verkkokauppamme kautta ja maksettava verkkopankissa. Emme luovuta laskulla ostettuja tuotteita paikan päällä. Laskulla ostetut tuotteet lähetetään vain ja ainoastaan laskussa ilmoitettuun osoitteeseen ja ennalta hyväksyttyyn toimipisteeseen. Verkkopankkimaksuissa ilmoitamme sähköisesti, kun tuote on valmis noudettavaksi. Tarkan noutoajankohdan voit sopia asiakaspalvelumme kanssa, ottamalla yhteyttä sähköpostiosoitteeseen asiakaspalvelu@halpis.fi