Mikä on halpis.fi?

Halpis.fi on vuonna 2012 perustettu elekroniikan maahantuontiin ja myyntiin erikoistunut verkkokauppa. Maahantuomme ja myymme Kiinalaisia edullisia Android laitteita.

Sisältääkö ilmoitettu toimitusaika myös viikonloput?

Ei. Sivuillamme ilmoitetut toimitusajat tarkoittavat arkipäiviä, eivätkä ne sisällä viikonloppuja (la-su) tai arkipyhiä.

Miksi tuotteet ovat niin halpoja?

Maahantuomme itse kaikki tuotteemme ja ostamme ne suoraan tehtaalta, jolloin välikäsien määrä on minimissään. Ostamme myös Euroopasta erilaisia ylijäämä tuotteita, kuten konkurssipesien ylijäämää.

SIM-kortillinen laitteeni ei yhdistä nettiin, onko se rikki?

SIM-kortti pitää laittaa sammutettuun laitteeseen.

Ensimmäisenä testaa, voiko laitteella soittaa. Jos voi, laitteessa ei ole vikaa, koska SIM-kortti toimii. Tämän jälkeen tarkista asetuksista, että datayhteys on kytketty päälle. Jos datayhteys on kytketty päälle, on liittymässä jokin esto päällä, koska laitteella voi soittaa. Tarkista estot operaattorilta ja etenkin estot, jotka estävät datayhteyden käytön ulkomailla. Ota nämä estot pois päältä (myös ulkomailla datayhteyden estävä esto).

Mikäli nettiyhteys ei vieläkään tämän jälkeen toimi, tulee sinun tarkistaa internet-asetukset manuaalisesti. Tämä tapahtuu asetukset -> langattomat yhteydet ja verkot -> mobiiliverkot -> tukiasemien nimet

Oikeat asetukset saat verkko-operaattoriltasi. (TeleFinland, DNA, Elisa, Saunalahti jne.)

Jos laitteella ei voi soittaa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@halpis.fi, joka neuvoo sinua, kuinka asiassa edetään.

Minkä takia rannekellojen toimitusaika on jopa 25 arkipäivää?

Emme voi käytännön syistä pitää kaikkia myymiämme kelloja omassa varastossamme, vaan suuri osa niistä on toimittajamme varastossa, josta ne sitten tilataan, kun kello on ostettu meiltä. Tämän takia pidempi toimitusaika, joka useimmiten jää alle 14 arkipäivän.

Miten voin lähettää palautetta?

Palautetta voit lähettää helposti etusivumme vasemmasta laidasta
klikkaamalla “Ota yhteyttä”. Näin sinulle avautuu tyhjä lomake, jonka
täytettyäsi klikkaat “Lähetä” ja palautteesi on vastaanotettu!

Haluaisin lisätietoa tuotteesta tai tarvitsen apua, miten toimin?

Mikäli sinulla on kysyttävää koskien tuotteitamme tai hintoja, ota
yhteyttä lähettämällä viestisi osoitteeseen asiakaspalvelu@halpis.fi, tai täytä yllä mainittu lomake ja pyrimme vastaamaan kaikkiin viesteihin 24h kuluessa.

Kuinka seuraan tuotelähetystäni?

Etusivumme oikealla puolella löydät kohdan “tilausseuranta”.
Klikkaamalla tätä, pääset syöttämään sähköpostisi sekä ostosi
yhteydessä saamasi tilausnumeron, jolla pääset tarkistamaan, missä
kohtaa toimituksesi on saapumassa!

Haluan pysyä ajantasalla tulevista tuotteista ja tarjouksista, kuinka toimin?

“Ajankohtaista”-osiossamme kerromme tulevat tuote-erät sekä tarjoukset, mutta löydät meidät myös Facebookissa nimellä halpis.fi tai klikkaamalla etusivumme oikealla puolella löytyvää banneria “Sosiaalinen media” -kohdassa.
Näin varmistat, että saat aina heti tiedon tulevista tarjouksista, tuotteista
ja tapahtumista!

Voinko noutaa tuotteita varastosta?

Voit noutaa tuotteen toimipisteestämme erikseen sovittuna ajankohtana. Ilmoitamme sähköisesti kun tuote on valmis noudettavaksi. Tarkan noutoajankohdan voit sopia asiakaspalvelumme kanssa, ottamalla yhteyttä sähköpostiosoitteeseen asiakaspalvelu@halpis.fi